Onko mielestäsi Reino Nordin hyvännäköinen?
Kommentit (66)
Reino on ihan kivan näköinen. En nyt komeaksi sanoisi, mutta keskitason yläpuolella.
Reino on ihana, ja tykkään hänen musiikistaan.
Ihan hyvännäköinen ja artistina ja laulujen tekijänä hyvä. Luonne taitaa kuitenkin olla aika ikävä.
Ei erityisemmin. Mutta ihmisestä tulee kaunis kun tutustun häneen. En tunne Reinoa henkilökohtaisesti.
Ei komea, mutta aika flirtit silmät hymyillessään
Semi-ok näköinen. Harmi, että luonne on sekä hänellä että vaimollaan niin vastenmielinen
On, söpö ja komea yhtä aikaa. Luonteesta en sitten tiedä mitään.
Ennen ajattelin, että ei ole. Sitten näin kun se lauloi jotain ja onhan se ihan hyvännäköinen. Jos ajatellaan puhtaasti ulkonäköä vain eikä mitään luonnejuttuja. Ei komea, mutta viehättävä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt. Omituisen mallinen pää.
juu kasvot on ns. Sydämen muotoiset,eli levenevät ylöspäin kuin kolmio kärjellään
Mariskaakin pökkäisin ennemmin...
Nordiinin Reiska on hyvännäköinen miekkonen, jos pelkkää ulkokuorta katsoo eikä mieti huumehia sun muita. Mutta minun on tosi vaikea tuntea vetoa suomimiekkosiin, kuten tiedätte XD. Mutta ei reiskan tarvitse itkeä itseään uneen naaman takia.
Minä käyn kuumana tummatukkaisiin miekkosiin. Tässä kolme aivan ihanaa XD
aijaa.com/0sXRop
aijaa.com/2wud9P
aijaa.com/khI0QB
Niin ja ekahan on tietysti värjännyt tukkansa, mutta on oikeasti tumma, joten menköön XD Ihan ok tuo vaaleakin tukka on, vaikkei aitoa parempi.
Tiedän nimensä, mutten halua kertoa täällä, vaikka julkkiksia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Nordiinin Reiska on hyvännäköinen miekkonen, jos pelkkää ulkokuorta katsoo eikä mieti huumehia sun muita. Mutta minun on tosi vaikea tuntea vetoa suomimiekkosiin, kuten tiedätte XD. Mutta ei reiskan tarvitse itkeä itseään uneen naaman takia.
Minä käyn kuumana tummatukkaisiin miekkosiin. Tässä kolme aivan ihanaa XD
aijaa.com/0sXRop
aijaa.com/2wud9P
aijaa.com/khI0QB
Onnistuit sitten löytämään kolme Reinoakin ärsyttävämpää turpavärkkiä, onneksi olkoon,
No ei! Yksi Suomen vastenmielisimmistä henkilöistä (vaimonsa myös)