Järkytyin kun katsoin mieheni puhelinta
Yhdein av:n ketjun innoittamana päätin katsoa mieheni puhelimesta salaa, että millä nimellä olen siellä ja nimi oli " panopuu ". Olemme olleet monta vuotta naimisissa ja hän pitää varmaankin minua pelkkänä seksileluna. Ja ennen kuin tulet huutamaan että olen trolli tai provo niin älä edes vaivaudu. Olen tosissani. Voikohan olla että mies kavereidensa kanssa on vaan vitsaillut ja laittanut tuollaisen nimen minulle? En keksi muutakaan selitystä.
Kommentit (27)
No ei kyllä ole kovin kunnioittava nimi sinulle. Itse en hyväksyisi tuollaista nimeä
Juttele miehesi kanssa että mitä ihmettä tämä on.
Vitsillä vaan laittanut nimen. Älä ny avioeroa järjestä.
Vierailija kirjoitti:
Paska provo 0/5
Ei ole provo. Uskokaa tai älkää.
Ihana lempinimi sulla. Kanna se ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lempinimi sulla. Kanna se ylpeydellä.
Tuo nimi on täysin halventava. En ole aiemmin huomannut miehessä mitään sovinistin piirteitä niin siksi olen yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vitsillä vaan laittanut nimen. Älä ny avioeroa järjestä.
Miten voin olla varma. Jos hän tosissaan pitää minua vaan seksileluna niin sitten tulee varmaankin se avioero.
Millä oikeudella tutkit miehesi puhelimen sisältöä?
Hänellä taitaa olla erikoinen huumorintaju.
Miksi aloitukseni on saanut alapeukkuja?
- AP
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin katsoin hänen puhelintaan vain huumorilla koska halusin tietää minkälaisella hellittelynimellä hän minua kutsuu yhteystiedoissaan.
- Ap
Hauska! Toisaalta törkeä mutta laittaa epäilemään kuinka esim puhuu sinusta työkavereilleen?
Laita omaan puhelimeesi miehesi nimeksi Lompakko
Ehkä vain kirjoitusvirhe, piti olla panopupu!
No laita puhelimeesi Aisankannattaja ja jätä näkösälle
Screenshottaa kuva ja lähetä whatsapin kautta itsellesi. Näytä miehelle ja kysy mitä helvettiä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska provo 0/5
Ei ole provo. Uskokaa tai älkää.
No sitten emme usko.
Ihme nipoja olette, jos tuosta suututte...
Laita omaan kännykkään, että mulkku ;). Jos miehesi suuttuu tästä, sano että no laitetaan kyrpä sitten - rakkaalla miehellä on monta nimeä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin katsoin hänen puhelintaan vain huumorilla koska halusin tietää minkälaisella hellittelynimellä hän minua kutsuu yhteystiedoissaan.
- Ap
Minäkin sain taannoin sakot, vaikka ajoin ylinopeutta vain huumorilla.
Paska provo 0/5