Treffit!
Olin miehen kanssa treffeillä ja puhelimessa ihan Ok ja mukava.Valokuvakin jonka lähetti oli OK.Treffeillä vaikutti paljon vanhemman näköiseltä ja hieman lyhyemmältä.
Ei vastannut mielikuvaa,minkä olin luonut.En ole käynyt kuin muutamilla treffeillä(netti) ja onko se oikeasti näin vaikeaa?Kannattaako muuten mukavaa miestä nähdä,jos ei nyt sitten sytytä heti ekoilla treffeillä...että riittääkö kaloja meressä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
...että riittääkö kaloja meressä?
Riippuu ihan tasostasi. Miten me tuohon voisimme vastata. Joillekin riittää koko verkollisen verran, toisilla ei nappaa koskaan.
Ei naisten kuvat vastaa todellisuutta ainakaan paremmin.
No jos ei kemiaa ole, niin on epätodennäköistä, että sitä ajan kuluessa jotenkin tyhjästä maagisesti ilmestyisi. On reilumpaa tuolle mukavalle miehellekin, ettet turhaan roikota häntä ja anna toivoa, että teille voisi kehkeytyä jotain romanttista, jos siltä ei tunnu, ja mieskin saa mahdollisuuden löytää jonkun naisen, jonka kanssa natsaa paremmin.
Ei kukaan pysty ihastumaan järkisyistä.
Kun olen käynyt treffeillä,itseasiassa olen vasta tavannut 4 miestä ja 3 ovat halunneet alkaa tapailla minua,niin ehkä vielä pitää jatkaa matkaa?Tarkoitin,että pitkääkö todella tuntua joltakin jo ekoilla treffeillä?en halua kyllä että se jokin on sitten jännämies kuitenkaan.Eli onkin turhaa vaikka tavata sata miestä ja huomata että vähemmälläkin olisi päässyt?kuinka kauan te muut olette käyneet treffeillä,ennenkuin löytyi se "oikea"Olen vasta aloittelija näillä nettitreffeillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kemiaa ole, niin on epätodennäköistä, että sitä ajan kuluessa jotenkin tyhjästä maagisesti ilmestyisi. On reilumpaa tuolle mukavalle miehellekin, ettet turhaan roikota häntä ja anna toivoa, että teille voisi kehkeytyä jotain romanttista, jos siltä ei tunnu, ja mieskin saa mahdollisuuden löytää jonkun naisen, jonka kanssa natsaa paremmin.
Ei kukaan pysty ihastumaan järkisyistä.
Eikä ole edes mitään takeita siitä, että miestä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen käynyt treffeillä,itseasiassa olen vasta tavannut 4 miestä ja 3 ovat halunneet alkaa tapailla minua,niin ehkä vielä pitää jatkaa matkaa?Tarkoitin,että pitkääkö todella tuntua joltakin jo ekoilla treffeillä?en halua kyllä että se jokin on sitten jännämies kuitenkaan.Eli onkin turhaa vaikka tavata sata miestä ja huomata että vähemmälläkin olisi päässyt?kuinka kauan te muut olette käyneet treffeillä,ennenkuin löytyi se "oikea"Olen vasta aloittelija näillä nettitreffeillä.
Ap
Mikä pakkomielle palstalaisilla on tuohon jännittelyyn? Onko sen sanan keksijä oikeasti onnistunut vihdoin survomaan sen sanan pakolla palstalaisten kurkkuun? Aika kauan se kampanjoi.
En osaa muuten neuvoa, kuin että asennetta treffailuun voisi muuttaa jos heti pitää miettiä miten "pääsisi vähemmällä". Hauskaahan deittailun pitäisi olla.
Ei riitä. Kyllä se oli tässä nyt.