Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistavaa naista naiselle

sussukka
22.02.2017 |

Mistä löytäisin itselleni kauniin ja kivan alistaja naisen ? Minun on tässä asiassa on vähän vaikea edetä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka deittipalstaa.

Vierailija
2/7 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ammattilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä etenemisessä on vaikeaa?

Vierailija
4/7 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais alistaa toista naista.. Oon fantasioinut siitä pitkään. Ja oon kaunis ja kivakin hehe :) Hmm jos sä olisit valmis kokeilemaan kolmen kimppaa mun ja mun miehen kanssa niin päästäis kokeilemaan alistamisleikkiäkin :) Miltä kuulostais?

Vierailija
5/7 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais alistaa toista naista.. Oon fantasioinut siitä pitkään. Ja oon kaunis ja kivakin hehe :) Hmm jos sä olisit valmis kokeilemaan kolmen kimppaa mun ja mun miehen kanssa niin päästäis kokeilemaan alistamisleikkiäkin :) Miltä kuulostais?

Eri, mutta kiinnostaisiko kokemattoman 20-vuotiaan alistaminen? :) Kimppaa en tosin haluaisi, vaan kahden keskistä aikaa vanhemman naisen kanssa, sillä poikaystävä löytyy.

Olen ujo tällaisen kanssa, joten ongelma on miten edetä. Löytyykö toisia naisia deittipalstoilta helposti? Olen ihan peruskaunis ja urheilullinen. Saan helposti orgasmeja ja squirttaan, jos jotakuta houkuttaisi. Ja kovakin meno käy. ;)

Vierailija
6/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa treffit vaikka jonnekin kinkybileisiin ja tutustukaa.  Ei se ole sen vaikeampaa;)  

Vierailija
7/7 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on esim Pervpark- bileet. Siellä vois olla turvallista nähdä ja tutustua. Minä oon menossa ja saatan innostua alistamaankin mikäli sopivan nartun tapaan. Kovin vanhana en kyllä itteäni pidä ;P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi