Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoani työkaverin kanssa

Vierailija
22.02.2017 |

Myönnettäköön, tein suuren virheen. Työkaverini mies jätti hänet julmasti vähän aikaa sitten, ja kuinka ollakkaan, minähän se jouduin lohduttamaan häntä. En tiedä itsekkään miten on mahdollista, mutta harrastin hänen kanssaan vähän kuin 'lohdutus seksiä' ja nautin siitä, en ole kuitenkaan saanut vaimoltani moneen viikkoon... Tämä siis tapahtui selvinpäin yövuoron jälkeen, kun vein hänet kotiin töistä.

Tämä ei ole provo, uskokaa tai älkää. Miten kerron asiasta vaimolleni, vai kerronko ollenkaan? Tunteita on vaimoa kohtaan, mutta tuntuu että alkaa olla myös tätä kyseistä työkaveriakin kohtaan... Onko sama käydä vielä pylsimässä tätä naikkosta, vai jätänkö rauhassa suremaan hänen avioeroaan? Mikä olisi nyt paras ratkaisu?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto kun olisikin provo, itselle on käynyt just noin, olen siis sen miehen vaimo. Tosin ei ollut yövuoron jälkeen vaan lounastunnilla ja pikkujoulujen jälkeen. Varmaan kannattaa miettiä mikä on sulle elämässä tärkeää ja tehdä sit päätös sen mukaan. Mun miehelle se kuitenkin oli minä ja meidän lapset, joten pylsiminen oli sit pakko lopettaa. Ja mun kanssa se loppui myös, pettävää kusipäätä kohtaan ei vaan pysty tuntemaan himoa...

Ei vaan ne lapset. Itsekin pidän kulisseja yllä ihan vain lasten vuoksi. Jos ei niitä olisi, niin meidän liitto olisi loppunut jo ajat sitten.

Näinhän se on. Jos ykkönen olisi se vaimo, ei pettämistä olisi alunperinkään tapahtunut. Kaikki jälkikäteen tajuamiset yms on bullshittia. Jos todella rakastaa ja arvostaa elämänkumppaniaan, niin ei tarvitse ensin tuikata vieraaseen koloon sitä tajutakseen.

En tiedä vastasitko suoraan minulle, mutta en ole tuikannut kulliani kenenkään muuhun avioliittomme aikana. Mutta kun sitä tuikkimista ei ole enää muutamaan vuoteen ollut käytännössä lainkaan, niin toki tässä alkaa omat arvot muuttumaan.

Vierailija
22/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin vasta ymmärtää arvostaa ja kunnioittaa sitä kun on sen menettänyt. Näin jouduin sanomaan eräälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset ovat niin hirveän lyhytkatseisia ja impulsiivisia? Ensin tehdään ja sitten vasta ajatellaan.

Vierailija
24/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on varmasti ylpeä isistä, ainakin isompana.

Vierailija
25/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut saisi heräämään?

Vierailija
26/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit saavuttaa kertomalla? Paremman omantunnon?

Entä mitä itse haluat? Vaihtaa työkaveriin vai pysyä vaimon kanssa yhdessä? Ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja ja ihan parin panokerran huumassa vielä heittää all in, katsele rauhassa miten tilanne kehittyy. Parin kuukauden päästä ei todennäköisesti enää työkaveri paneta entiseen malliin ja oma tuntuu taas paremmalta. 

Vierailija
27/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisessa tilanteessa olen ollut. Itse olin se petetty vaimo. Surettaa tuo tilanteenne, sillä loppujen lopuksi arvaan siinä tulevan kasan onnettomia ja surullisia ihmisiä, lapset mukaan lukien. Tällä työkaverillasi on varmaan nyt tunteet pinnassa ja ei ole aivan oma itsensä eron vuoksi. Tässä kohtaa voi helposti käydä noin, eli olet siis todennäköisimmin laastari hänelle.  Olette kuitenkin menneet jo sen verran pitkälle, että parasta ottaa asia esille myös puolisosi kanssa. Saa tietää ennemmin tai myöhemmin kuitenkin, ja sitä katkerampaa on mitä pidemmälle aika kuluu. Sinulla on nyt rankka itsetutkiskelun paikka, mitä haluat elämältäsi, miksi toimit noin ? Yritä katsoa tilannetta täysin ulkopuolisen silmin ja mieti mitä tunteita se sinussa herättää..?

Surullinen puolestanne. Erot on ok ja uusi rakkaus on ok, mutta pettäminen on sanonko mistä.

Vierailija
28/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille vaimolle pitäisi kertoa? Siksi, että sulle tulisi parempi olo, kun saat yhden asian tunnontuskiltasi pois.

En tajua tuota pettämisestä kertomista ollenkaan. Itsekäs teko, ei herätä mitään sympatiaa.

Vierailija
29/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiihottuvat siitä, että omalla miehellä on vientiä, joten sinuna jatkaisin.

Vierailija
30/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä kannattaa kertoa, siksikin että puoliso saattaa saada sen tietoonsa muuta kautta tai on jo todennäköisesti aavistellutkin jotain. Naiset yleensä aavistavat.  Ja jos juttu jatkuu ja aika kuluu eteenpäin, tilanne on aina vaan pahempi kerrottavaksi.

27

Vierailija
31/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit saavuttaa kertomalla? Paremman omantunnon?

Entä mitä itse haluat? Vaihtaa työkaveriin vai pysyä vaimon kanssa yhdessä? Ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja ja ihan parin panokerran huumassa vielä heittää all in, katsele rauhassa miten tilanne kehittyy. Parin kuukauden päästä ei todennäköisesti enää työkaveri paneta entiseen malliin ja oma tuntuu taas paremmalta. 

Onko sulla muutenkin tarve päättää puolisosi elämästä? Koet että hän on niin vähäpätöinen, ettei hänellä ole oikeutta valita millaisen ihmisen kanssa jakaa elämänsä? Onko sinulla muitakin epäterveitä persoonallisuusen piirteitä? Suosittelen hakemaan apua, tuo ei ole tervettä.

Vierailija
32/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. et kerro vaimolle mitään

2. käyt pylsimässä jos siltä tuntuu tai lopetat tuohon kertaan

3. jos suhde jatkuu niin voit miettiä tuleeko teistä pari vai ei, mutta heti eron jälkeen odostusarvo ei välttämättä ole kovin hyvä, mutta mistä sen tietää.

Vierailija
33/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnettäköön, tein suuren virheen. Työkaverini mies jätti hänet julmasti vähän aikaa sitten, ja kuinka ollakkaan, minähän se jouduin lohduttamaan häntä. En tiedä itsekkään miten on mahdollista, mutta harrastin hänen kanssaan vähän kuin 'lohdutus seksiä' ja nautin siitä, en ole kuitenkaan saanut vaimoltani moneen viikkoon... Tämä siis tapahtui selvinpäin yövuoron jälkeen, kun vein hänet kotiin töistä.

Tämä ei ole provo, uskokaa tai älkää. Miten kerron asiasta vaimolleni, vai kerronko ollenkaan? Tunteita on vaimoa kohtaan, mutta tuntuu että alkaa olla myös tätä kyseistä työkaveriakin kohtaan... Onko sama käydä vielä pylsimässä tätä naikkosta, vai jätänkö rauhassa suremaan hänen avioeroaan? Mikä olisi nyt paras ratkaisu?

Nyt rauhoitut ja et tietenkään kerro omalle akalle,pillua jos saa ei saa jättää ikinä panematta,ilmeisesti työkaveri ei ole huonon näköinen ja tykkää panemisesta,tässä tilanteessa on vain voittajia.

Vierailija
34/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole vaihtoehto jättää vaimoa ja lopettaa suhdetta työkaveriin? Pitää aina olla joku joka pitää kädestä kiinni?

Jos suhde vaimon kanssa ei toimi niin lopeta se, mutta älä tee sitä sen työkaverin takia. Ja kyllähän vaimolla on oikeus tietää, pettäminen on aina väärin ja kusipäistä toimintaa.

Vierailija
35/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä aina jauheta siitä, miten se mitä ei tiedä ei satua? Niillä linjoilla et kerro mitään vaan mietit vaan tarkasti mitä elämältäsi haluat ja jatkat sitten sen mukaan.

Vierailija
36/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto kun olisikin provo, itselle on käynyt just noin, olen siis sen miehen vaimo. Tosin ei ollut yövuoron jälkeen vaan lounastunnilla ja pikkujoulujen jälkeen. Varmaan kannattaa miettiä mikä on sulle elämässä tärkeää ja tehdä sit päätös sen mukaan. Mun miehelle se kuitenkin oli minä ja meidän lapset, joten pylsiminen oli sit pakko lopettaa. Ja mun kanssa se loppui myös, pettävää kusipäätä kohtaan ei vaan pysty tuntemaan himoa...

Ei vaan ne lapset. Itsekin pidän kulisseja yllä ihan vain lasten vuoksi. Jos ei niitä olisi, niin meidän liitto olisi loppunut jo ajat sitten.

Näinhän se on. Jos ykkönen olisi se vaimo, ei pettämistä olisi alunperinkään tapahtunut. Kaikki jälkikäteen tajuamiset yms on bullshittia. Jos todella rakastaa ja arvostaa elämänkumppaniaan, niin ei tarvitse ensin tuikata vieraaseen koloon sitä tajutakseen.

Joskus pitää mennä kauas, jotta näkisi lähelle. Vähän niin kuin nämä erilleen muuttamiset, jotta huomaa miten toista kaipaa.

Vierailija
37/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimolle ja eroat jos niin haluaa.  Ai että! Ihan ehta mieshoro Porvoosta!

Vierailija
38/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole vaihtoehto jättää vaimoa ja lopettaa suhdetta työkaveriin? Pitää aina olla joku joka pitää kädestä kiinni?

Jos suhde vaimon kanssa ei toimi niin lopeta se, mutta älä tee sitä sen työkaverin takia. Ja kyllähän vaimolla on oikeus tietää, pettäminen on aina väärin ja kusipäistä toimintaa.

Ottamatta enempää kantaa pettämiseen ja vaimon kaltoinkohteluun, jotka ovat väärin, niin miksi pitäisi eron jälkeen myös lopettaa suhde työkaveriin?

Jos nauttii hänen seurastaan ja seksistä, niin miksi se pitäisi lopettaa? Ei se ole mitään kädestä pitämisen väkinäistä tarvetta. Monella on hyvin vaikea löytää hyvää seksikumppaniakaan, joten jos sellainen on, niin kyllähän siitä kannattaa pitää kiinni. Jos nyt siis oletetaan, että olisi eronnut.

Vierailija
39/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset ovat niin hirveän lyhytkatseisia ja impulsiivisia? Ensin tehdään ja sitten vasta ajatellaan.

Jotkut todellakin ovat sellaisia. Itse ajattelen, että se on enemmän tyhmyyttä kuin impulsiivisuutta. Ihmisen pitäisi kyetä sen verran ajattelemaan omilla aivoillaan, että jo etukäteen miettisi läpi tilanteita, mihin pettäminen voi johtaa. Sitten osaisi punnita pettämisen seuraukset etukäteen, eikä lähtisi impulsiivisesti toimimaan, kun tilaisuus tulee.

Ihminen joka ei kykene käymään näitä asioita päässään läpi, on epäluotettava ja sortuu tyhmyyksiin yhä uudelleen.

Vierailija
40/41 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo. Tuo paljasti viimeistään miten kevyesti ap suhtautuu mahdolliseen eroon ja kolme vuotiaaseen lapseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän