”Nettimajurit” huijasivat kolmea yli 50-vuotiasta naista Heinolassa
Ja näitä riittää. Täytyy olla kovassa puutteessa kun ei tajua huijausyritystä. Ai niin, nyt puhutaankin suomalaisista naisista, jotka ovat aina käyneet kuumana ulkomaisille miehille. 😭
Kommentit (24)
Taidan avata pankkitilin jonnekin neitsytsaarille ja alkaa facebookissa lähettelemään kaveripyyntöjä keski-ikäisille naisille keksityllä nimellä. Riittääkö rallienglanti tienaamiseen vai pitääkö käyttää google-kääntäjää?
Ne "miehet" on käsittämättömän ovelia. Niillä on olevinaan joku tuttu Suomessa tai muuten vain ovat käyneet täällä, ihastuneet maisemaan ja ihmisiin ja tuhansiin järviin. He kaipaavat vain jotakuta, jonka kanssa rupatella ja jakaa ajatuksiaan. Siitä se vähitellen siirtyy henkilökohtaisemmaksi (koska kääntäjällä saa käännettyä naisen FB-profiilin omalle kielelleen ja nopeasti selviää, onko lapsenlapsia, mitä harrastaa jne.) eikä sitä aina tajua, että tuo mökkeilyn auvoa ihasteleva mies on vain lukenut kaikki viime kesänä kirjoittamani postaukset. Sitä luulee löytäneensä hengenheimolaisen.
Sitten tapahtuu joku onnettomuus! Mies ryöstetään tai pankki ei anna rahoja väärinkäsityksen vuoksi ja tarvitaan 1000 e, jotta asia selviää. Siitä alkaa erilainen sattumusten sarja ja aina tarvitaan lisää rahaa. Muutama kymppitonni käsirahaksi huvilasta Rivieralla, muutama tonni tavaroiden rahtikuluille jne. Systeemi on sama kuin kotiväkivallassa: aloitetaan pienestä ja kevyestä, se on olevinaan vahinko ja kun nainen "tottuu" pieneen väkivaltaan/pieneen petokseen, niin nostetaan vaikeusastetta. Lyödään lujempaa ja pyydetään enemmän rahaa.
Minä en ole antanut euroakaan, koska kun minun "majurini" miettii, mistä saisi 2000 $ matkarahoja, niin minä suren kovasti sitä, että lapsi tarvitsee 1500 e asunnon vuokravakuuteen, ja pitäähän minun sitä auttaa, joten ihan vielä en voi "majurilleni" euroakaan lähettää. Mutta ehkä seuraavasta tilistä!
Olen 42 v, perheellinen (lapset 12v ja 8v) enkä ihan heti höynäytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan avata pankkitilin jonnekin neitsytsaarille ja alkaa facebookissa lähettelemään kaveripyyntöjä keski-ikäisille naisille keksityllä nimellä. Riittääkö rallienglanti tienaamiseen vai pitääkö käyttää google-kääntäjää?
Joskus joku mies huijasi rahaa sanomalla olevansa janne laukkanen (NHL pelaaja)
Eli esitä olevasi joku huippu jota vähän muistutat :P
Suomimies ei kelpaa mutta majuri netin takaa saa kaikki fyrkat
Täytyy poiketa Heinolassa katsastamassa lemmenkipeitä naisia
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oikein ajatuksella strategiaasi pohdit niin oisko tuottavampaa tekaista profiili "nuorena naisena" ja lähestyä keski-ikäisiä miehiä? Kunhan kuva on tarpeeksi nätti ja paljaspintainen, ei sillä englannin tasolla niin väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ne "miehet" on käsittämättömän ovelia. Niillä on olevinaan joku tuttu Suomessa tai muuten vain ovat käyneet täällä, ihastuneet maisemaan ja ihmisiin ja tuhansiin järviin. He kaipaavat vain jotakuta, jonka kanssa rupatella ja jakaa ajatuksiaan. Siitä se vähitellen siirtyy henkilökohtaisemmaksi (koska kääntäjällä saa käännettyä naisen FB-profiilin omalle kielelleen ja nopeasti selviää, onko lapsenlapsia, mitä harrastaa jne.) eikä sitä aina tajua, että tuo mökkeilyn auvoa ihasteleva mies on vain lukenut kaikki viime kesänä kirjoittamani postaukset. Sitä luulee löytäneensä hengenheimolaisen.
Sitten tapahtuu joku onnettomuus! Mies ryöstetään tai pankki ei anna rahoja väärinkäsityksen vuoksi ja tarvitaan 1000 e, jotta asia selviää. Siitä alkaa erilainen sattumusten sarja ja aina tarvitaan lisää rahaa. Muutama kymppitonni käsirahaksi huvilasta Rivieralla, muutama tonni tavaroiden rahtikuluille jne. Systeemi on sama kuin kotiväkivallassa: aloitetaan pienestä ja kevyestä, se on olevinaan vahinko ja kun nainen "tottuu" pieneen väkivaltaan/pieneen petokseen, niin nostetaan vaikeusastetta. Lyödään lujempaa ja pyydetään enemmän rahaa.
Minä en ole antanut euroakaan, koska kun minun "majurini" miettii, mistä saisi 2000 $ matkarahoja, niin minä suren kovasti sitä, että lapsi tarvitsee 1500 e asunnon vuokravakuuteen, ja pitäähän minun sitä auttaa, joten ihan vielä en voi "majurilleni" euroakaan lähettää. Mutta ehkä seuraavasta tilistä!
Olisit pyytänyt siltä majurilta niitä vuokrarahoja.
Täytyy hommata Amerikkalaisen majurin puku kun menen kesällä Heinolan kesäteatteriin. Rahan tuloa ei voi estää.
Heinolassa suunitellaankin ohjelmiston vaihtoa teatterin. Farssi majuri ja kolme neitoa ja kuinkas sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit pyytänyt siltä majurilta niitä vuokrarahoja.
Ei hänkään pyytänyt 2000$ vaan ainoastaan pohdiskeli, että satunnaisen pankkitilisekaannuksen vuoksi ei juuri nyt saa rahoja, joten pitää löytää toinen tapa. Mihin minun olisi pitänyt vastata, että totta kai minä annan rahaa! Vaan en vastannut, vaan kerroin, miten hankalaa pankkien kanssa toimiminen joskus on, vaikka on monta tiliä ja niillä varoja, mutta määräaikaistilit asettavat rajoituksia. Oi - majurini odottaa nyt kovasti kesäkuuta, jolloin saan rahat 2 vuoden määräaikaistalletuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte te naiset ostaa suomalaisille miehille kahvit treffeillä kun kerran lähetätte muutenkin rahanne jollekin huijarille.
AI, mä kun olen saanut täällä käsityksen että meidän yli 40-vuotiaiden ei kannata edes haaveilla miehistä kun olemme niin vanhoja. :D Nytkö sitten seura kelpaa?
En kärsi oikeasti seuran puutteesta, kukaan ei tarjoa mulle deiteillä (koska en halua) ja ikäiseni miehet ovat pääasiassa kivoja mielestäni. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes rupesit "juttusille"? Itse poistan nuo kaveripyynnöt heti.
Minulle tuli taas kaveripyyntö joltain amerikkalaiselta armeijamieheltä. En tiedä onko majuri vai mikä.
Kahdelta armeijatyypiltä siis tullut kaveripyyntö ja lisäksi useammalta arabimieheltä. Jopas olisi vientiä.
Enklantia kun osaa, niin rahantulo on taattu.
Tää on taas niin tätä. Kun mediassa on viime aikoina on ollut juttua siitä, miten rakkaudenkaihoiset naiset antautuvat nettihuijareiden vietäviksi. Niin heti sitten vain suomalaiset naiset ovat niin tyhmiä. Aargg - miksihän nämä keskustelut aina sukupuolittuu?
Koska sama pätee rakkauden- ja seksinnälkäisiin miehiin. Kyllä me naiset tiedetään, että kun hetki on oikea, pelkkä punainen huulipuna ja reiden vilautus riittää.
Tai ahneus -eipä unohdeta case Hämeenlinnan Sunny Car Centeriä. Ja kuinka monessa liemessä marinoitunut liikemies Markku Ritaluoma uskoi, että Sambian entisen presidentin leski Regina Chiluba sijoittaisi rahaa Sunny Car Centeriin. Välillä amerikkalaiset liikemiehetkin olivat hankkeeseen sijoittamassa. Vipuun menivät kaikki Hämeenlinnan kaupunkia myöten. Että kun pajunköysi osataan oikein syöttää, niin sehän niellään.
Vierailija kirjoitti:
Voisitte te naiset ostaa suomalaisille miehille kahvit treffeillä kun kerran lähetätte muutenkin rahanne jollekin huijarille.
Olen itse saanut monta kaveripyyntöä noilta amerikkalaismajureilta. En voi käsittää, miten joku voi ottaa nuo todesta!!! Miten muka joku amerikkalaismies olisi kiinnostunut just minusta??? Olenko jotenkin niin ihmeellisen ihana ilmestys? Hahhaa... :-D
Tuhosin moiset pyynnöt heti.