Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kännisä ja plz joku jutelkaa mulle

Vierailija
21.02.2017 |

Olen ollut täällä ennenkin, mutta koska olen säälittävä, täällä taas. Epätoivoinen olo

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itselleni noin vain pamireseptin, ja haluaisin vetäö puoli laattaa, nyt, viskin kanssa .

Vierailija
2/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen ollut kokonaisen vuorokauden selvinpäin. Ei tunnu ainakaan vielä juuri miltään. Miltä siellä tuntuu? nouseeko mieliala ja pelottaako juomisen aiheuttama masennus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap m vai n?

Vierailija
4/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituiksmän kirjoitti:

Hei olen ollut kokonaisen vuorokauden selvinpäin. Ei tunnu ainakaan vielä juuri miltään. Miltä siellä tuntuu? nouseeko mieliala ja pelottaako juomisen aiheuttama masennus?

Olen masentunut ja ahdistunt aj juons siksi. Tästä tulee parmpi olo, koska olo on pehmeä ja vain leijun, eikä kaikki ole lohdutonta. Saan.myös tehtyä kotitöitä, toisin kuin selvinpäin. Tiedön kuitenkin ettei tämä.ole terve tapa tulla toimeen, mutta vuodeb mielialalääkityksen jälkeen tää on ainoa tapa joka auttaa selviämään arkipäiväisistä asioista.

Olen nainen

Vierailija
5/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos vetäisin ton puolikkaan laatan?

Vierailija
6/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen melko tosissani täällä

Vierailija
7/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vituiksmän kirjoitti:

Olen masentunut ja ahdistunt aj juons siksi. Tästä tulee parmpi olo, koska olo on pehmeä ja vain leijun, eikä kaikki ole lohdutonta. Saan.myös tehtyä kotitöitä, toisin kuin selvinpäin. Tiedön kuitenkin ettei tämä.ole terve tapa tulla toimeen, mutta vuodeb mielialalääkityksen jälkeen tää on ainoa tapa joka auttaa selviämään arkipäiväisistä asioista.

Olen nainen

Minulla sama juttu, joskin olen havainnut sen, mikä jo muutenkin tiedetään eli mitä enemmän juon sitä masentuneemmaksi lopulta tulen. En tosin saa enää tehtyä mitään järkevää, vaan joten kuten yritän pitää kulissia yllä. Päätin tässä rohkeana miehenä kokeilla, miltä tuntuu olla edes kokonainen vuorokausi selvin päin, vielä ei tunnu oikein miltään vaan masentaa niin pirusti. Voi olla, että huomenna haen jotain juotavaa, mutta se ei tarkoita sitä, että en voisi jatkaa kokeilua myöhemmin. Vietätkö sinä toisinaan aikaa selvinpäin, ja toisaalta luuletko, että jollain lääkityksellä voisi korvata alkoholin?

Vierailija
8/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä olo tulee, jos vetäiset pameja viinan kanssa. Ei kannata.

Vierailija
9/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluukko nää nussutella?

Vierailija
10/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituiksmän kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vituiksmän kirjoitti:

Olen nainen

Minulla sama juttu, joskin olen havainnut sen, mikä jo muutenkin tiedetään eli mitä enemmän juon sitä masentuneemmaksi lopulta tulen. En tosin saa enää tehtyä mitään järkevää, vaan joten kuten yritän pitää kulissia yllä. Päätin tässä rohkeana miehenä kokeilla, miltä tuntuu olla edes kokonainen vuorokausi selvin päin, vielä ei tunnu oikein miltään vaan masentaa niin pirusti. Voi olla, että huomenna haen jotain juotavaa, mutta se ei tarkoita sitä, että en voisi jatkaa kokeilua myöhemmin. Vietätkö sinä toisinaan aikaa selvinpäin, ja toisaalta luuletko, että jollain lääkityksellä voisi korvata alkoholin?

Olin oikeastnn kaksi kuukautta juurikaan juomatta. Mieliala vain paheni koko ajan, ja nyt ei pysty enää. Tämä hekpottaa edes vähän. Nut tämä sekakäyttä ja halu tehsä sitä on se mikä huolettaa.

Koska järjellä tiedän etten saa tehdä näin. Multa kuoli ystävä tähän kesällä. Mä toedän että ei näin. Silti haluan.

Mä hain sen pamireseptikin 85% vain sen takia että voin käyttää niitä väärin. Mitä mä teen? Järki tietää: lopeta. En silti tee sitä.

Sä kuulostat ihniseltä joka osaa tän paremmin, osaat seurata järkeäsi.

Mä päätin että juon vain nöin ja in paljon, nyt silti haen lisää.

Vierailija
11/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluukko nää nussutella?

Nussia? Joo?

(Mitä.on nussutella?)

Vierailija
12/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluukko nää nussutella?

Nussia? Joo?

(Mitä.on nussutella?)

Sori, myöhäistä. Runkkasin jo.

Vierailija
13/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu,ikä,yleinen ulkomuoto?

tarvitsetko ryyppy seuraa? Tekisi mieli vetää kunnon lärvit vaikka käytän alkoa aika harvoin,paneskellakin voitais samalla.

Vierailija
14/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asuu,ikä,yleinen ulkomuoto?

tarvitsetko ryyppy seuraa? Tekisi mieli vetää kunnon lärvit vaikka käytän alkoa aika harvoin,paneskellakin voitais samalla.

Tää on vähän turhan julkinen senssipalsta, sorry

Vierailija
15/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kyllä/ei?

Vierailija
16/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosissani että viina+pamit aiheuttaa hirveän olon, jos puoli levyä vedät. On nimittäin kokemusta. Ei siihen kuole mut karmea olo tulee.

Vierailija
17/17 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tosissani että viina+pamit aiheuttaa hirveän olon, jos puoli levyä vedät. On nimittäin kokemusta. Ei siihen kuole mut karmea olo tulee.

Ok. No jos 40mg? Haluan vain pois itsestäni