Tässä on koko elämäni sisältö: paskaduuni, viina, rööki, pelikoneet, SM-liiga, jalkapallo, pillu
Koostuuko teidän elämänne yhtään tähdellisemmistä asioista?
Kommentit (15)
Ihan hyvä toi on. Vaihda tupakka sikareihin ja jätä fudis pois.
Sullahan on paljon sisältöä elämässä! Mut viinan ja röökin jättäisin kyl pois.
Pyydä Jeesusta ilmestymään sinulle jollakin tavoin. Ala lukea Uutta Testamenttia.
Tolla linjalla kun jatkat parikymmentä vuotta niin voit tuon viimeisen pudottaa listalta pois. Alkaa nimittäin iän myötä näkyä elämäntavat kropassa ja naamassa. Huonolla tsägällä myös alakerrassa. Siihen asti lycka till. Mukavaltahan tuo kuulostaa.
Lapset, paskaduuni, koti, lenkkeily ja kulli.
on siis duuni, pillua ja jotain mielenkiinnon kohteita, voisi mennä huonomminkin. viinan ja röökin jättäisin pois.
Paskaduuni, treenaaminen, pörssit. Aion jättäytyä pääomatulojen ja treidien varaan parin vuoden sisällä. Siihen asti painan töitä, kasvatan pääomaa ja laitan lisää rahaa peliin. Urheilu pitää mielen ja kropan kunnossa.
Unohdit yhden asian tuosta,kouvolan sanomat ja napakat.
Kuulostat mun luuseriserkulta. Paitsi et se dumppas duunin ja valehtelee pillun saannista. Niinku säki valehtelet.
Mä pistän paremmaksi. Elämäni koko sisältö:
paskaduuni, keskikaljan tissuttelu, tietokonepelit. Ei röökiä eikä seksiä yli 12 vuoteen. Olen 42-vuotias nainen.
Onhan tuossa paljon harrastuksia. Moni nykynuori ei harrasta mitään. Kotona ei opeteta harrastamisen tärkeyttä ja sitä mikä merkitys harrastuksista saaduilla sosiaalisilla taidoilla on verkostoitumisessa ja ansioluettelon täyttämisessä. Esim. Martina Aitolehti on kovasti painottanut asiaa viime aikoina.
Taidat olla aika nuori, alle 30?