Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin tytöllä 11v on huone täynnä dinosaurus-julisteita, normaalia?

Vierailija
21.02.2017 |

Eikö tuossa iässä olla yleensä kiinnostuneita jo jostain muusta? Jos ei nyt leikeistä ja muodista, niin ei ainakaan pelkistä dinosauruksista? Ja vielä tyttö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kyselee typeriä kysymyksiä internetin keskustelupalstalla tyttäreni kiinnostuksen kohteisiin liittyen, onko ihan normaalia tuollainen halveksuva uteiliaisuus? Miksi ei kysy suoraan minulta...?

Vierailija
2/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo 11-vuotiaan dinojuliste-innostus. Ties vaikka tulee tutkijaksi. Menkääpä katsomaan dinoja Hesan Luonnontieteelliseen museoon, saat sinäkin, huolestunut vanhempi, vähän tieteellisempää titoa dienoista ja maapallon kehityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on Asperger.

Vierailija
4/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh. Itse olin juuri tuollainen. Kissaeläimet ja dinosaurukset kiinnosti, perinteistet "tyttöjen jutut" ei pätkän vertaa. Ihmiset on erilaisia keskenään, mitä vaarallista tuossa on?

Vierailija
5/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui. Mulla on Turtles-tyyny vieläkin.

M44

Vierailija
6/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuossa iässä kiinnostunut ilmakehän rakenteesta, kivilajeista, simpukoista, lemmikkini hoitamisesta, metsässä liikkumisesta, viulun soitosta, ihmisen biologiasta (luin aikuisille tarkoitettuja tietokirjoja), legoilla rakentelusta, akvarelliväreillä maalaamisesta, puissa kiipeilystä.

Minusta tuli muusikko.

Vierailija
7/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä "normaalia" siinä mielessä että on hieman harvinaisempi kiinnostuksen kohde tuonikäiselle tytölle, mutta siinä mielessä on normaalia että se ei ole merkki siitä että tytössä olisi jotain vikaa.

Vierailija
8/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kenties tytöstäsi voi vielä tulla vaikka arkeologi. Itsellä oli hevoset tuossa iässä kovin kiinnostuksen kohde.

Vierailija
9/11 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyttö.

Vierailija
10/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät katsoon Jurassic Park leffat, saattaas meno muuttua.....

mutta hei, ainakaa eiole twilight julisteita!

Vierailija
11/11 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva jos ap määrittelisi oman normaalinsa, ennenkuin kysyy onko jokua asia normaalia vai ei. 

Minusta tyttöjen kiinnostuksenn kohteiden rajaaminen leikkeihin (tarkoittaako meikkejä?) ja muotiin on rajoittavaa, vanhanaikaista, alistavaa, sovinnaista, sivistymätöntä ja ties mitä. Mutta onko sellainen rajaaminen  normaalia vai epänormaalia – ei harmainta hajua. Normaali on aika laaja käsite. 

Mistäköhän pojat saavat ap:n mielestä olla kiinnostuneita? Varmaan lätkästä ja koneista, muu on epänormaalia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän