Turhauttaa. mieheni pihtaa lastentekoa eikä viitsi kosia.
Kannattaako mun enää katsella tälläistä touhua. Olen ollut pari vuotta yhessä miehen kanssa ja haluisin jo lapsia hänen kanssaan, mutta mies ei halua lapsia missään nimessä ennenkuin ollaan naimisissa eikä hän ole vieläkään kosinut minua. En haluaisi odottaa lasten tekoa enää kauempaa kun olen jo kolmikymppinen. Olen miehelle jo selittänytkin että voisin suostua menemään naimisiin vaikka heti kunhan saan hänen kanssaan lapsen mutta mies haluu ehdottomasti kosia ennen kuin suostuu edes puhumaan naimisiin menosta yhtään enempää... Mies olisi kyllä paras mahdollinen isäehdokas lapsilleni mutten tiedä jaksanok odottaa enää kauempaa!
Kommentit (4)
Ei halua lapsia. Lykkää ja ajattelee, että aika hoitaa, koska kohta et enää saa.
Minun kohdalla: sain puhuttua sen yhden, en enää toista. Mies ei ollut hyvää isä, koska ei viitsinyt hoitaa arkijuttuja lapsen kanssa, halusi jatkaa vanhaa elämäntapaansa harrastuksineen. Kaduin että odotin, kaduin että edes jäin suhteeseen, olisi pitänyt erota tuollaisesta viimeistään 30 v että olisin ehtinyt löytää miehen joka olisi halunnut lapsia. Nyt minulla on erolapsi ilman sisaruksia, enkä voi enää saada lisää lapsia.
Oho! Mies on keksinyt loistavan tavan saada suhde(seksiä) ilman lapsia ja naimisiin menoa.
Mieheltä mahtava vedätys.Kauanko aiot odottaa?
Mies ei taida haluta naimisiin tai lapsia. Tai ehkä haluaakin naimisiin muttei lapsia ja siksi lykkääkin avioliittoa, koska tietää sen tarkoittavan lastentekoa.