Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jos haluat miehen ole mahdollisimman feminiininen

Vierailija
21.02.2017 |

Feminiininen ja maskuliininen energia vetää toisia puoleensa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta entäs jos haluaakin vähän femiinisemmän miehen?

Vierailija
2/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Määrittele feminiininen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet  homobaariin.

Vierailija
4/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee näitä älyttömiä aloituksia?

Vierailija
5/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato googlesta

Vierailija
6/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet  homobaariin.

Enpä usko että onnistuisin iskemään feminiinistä miestä homobaarista. Tai mitään muutakaan miestä. N

Vierailija
7/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee näitä älyttömiä aloituksia?

Joku näistä palstalla olevista katkerista kilttimiehistä. Eivät naista ikinä tule saamaan ei niin jotain pitää silti touhuta.

Vierailija
8/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminiininen ja maskuliininen energia vetää toisia puoleensa.

Pitääkö olla keinotekoisen feminiininen kaikilla lisähärpäkkeillä? Kuinka paljon pitää olla feminiinistä meikkiä? Kuinka vähän vaatteita pitää olla? Onko parempi jos farkut on revitty polvesta kuin että olisi revityt perseestä? Montako senttiä korkkareissa?

Vierailija
9/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato googlesta

Haluan ap:n vastaavan tähän. ohis

Vierailija
10/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiininen ja maskuliininen energia? Huuhaa!

*

Itsevarmuus on seksikästä. Sukupuolesta riippumatta.

T. Mies

Vierailija
11/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on määritelmältään ihmislajin feminiinen edustaja, kuten erotuksena muista lajeista käytämme nimitystä itsestämme, joista puhumme ko. lajin naaraspuolisina edustajina.

Mies on taas tämän lajin maskuliininen edustaja, kun taas eläinkunnan yhteydessä puhumme koiraista,tai uroksista jne.

ps'(...näitä eri lajien 'koiraspuolista' yksilöä tarkoittavia sanoja on (aina lajista riippuen ) useampikin kuin  vastaavien lajien naaraita tarkoittavia synonyymejä.)

Vierailija
12/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Feminiinisyys vetoaa miehiin.

Dunderfelt on todennut, että erilaisuus synnyttää vetovoimas ja samanlaisuus kaveruutta.

Vierailija
13/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roteva, kasvoistani ei-nätti, en meikkaa. Taidan olla sitten sellainen epäfeminiininen nainen.

Vierailija
14/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hameita enkä korkkareita tai meikkaa. Olen määrätietoinen ja itsenäinen nainen. Minulla on lyhyt tukka ja matala ääni. Ja mies.

Eli olen siis mahdollisimman feminiininen koska olen saanut miehen. Ottakaaa sinkkunaiset minusta mallia. Olemalla tällainen kuin minä, saat miehen. Leikkaa ensimmäisenä pitkät hiuksesi.

Vierailija
15/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen roteva, kasvoistani ei-nätti, en meikkaa. Taidan olla sitten sellainen epäfeminiininen nainen.

Tuntevatko miehet sinuun vetoa?

Vierailija
16/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Feminiinisyys vetoaa miehiin.

Dunderfelt on todennut, että erilaisuus synnyttää vetovoimas ja samanlaisuus kaveruutta.

Eli mnun vastakohtana, miehen pitäisi olla nat-si, rasis-ti, mt-ongelmainen, itsemurhaa hautova ja minun pitäisi tuntea vetovoimaa näitä kohtaan? Ei se nyt kylä Dunderfelt ihan näin mene.

Vierailija
17/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitys ap:lle kirjoitti:

Nainen on määritelmältään ihmislajin feminiinen edustaja, kuten erotuksena muista lajeista käytämme nimitystä itsestämme, joista puhumme ko. lajin naaraspuolisina edustajina.

Mies on taas tämän lajin maskuliininen edustaja, kun taas eläinkunnan yhteydessä puhumme koiraista,tai uroksista jne.

ps'(...näitä eri lajien 'koiraspuolista' yksilöä tarkoittavia sanoja on (aina lajista riippuen ) useampikin kuin  vastaavien lajien naaraita tarkoittavia synonyymejä.)

Niin,tarkennan vielä: eläimet voivat siis  olla esim.  kanoja,lehmiä,koppeloita,narttuja jne, mutta ihmiset ovat vain 'naisia '.

Eläimiä on  myös sonneja,karjuja, kukkoja,ukkometsoja,koiraita jne ko. lajin urospuolista tarkoittavia, mutta ihmisistä puhumme vain 'miehinä'. (kaikki muut ovat kummassakin tapauksessa vain nimityksiä. Hyviä tai huonoja,sitä aina sosiaalisista yhteyksistään ja konteksteistaan  riippuen. )

Miestä sanomme myös 'maskuliiniseksi 'osapuoleksi ja naista taas  sen  'feminiiniseksi' edustajaksi (...ja tietty :osapuoleksi myös).

Jäikö vielä epäselvää,ap.?

Vierailija
18/18 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Feminiinisyys' ominaisuutena tämänhetkisessä kultturissamme ja kaikki se miten sitä ilmennetään ja se ilmentyy, on ilman muuta enemmän kulttuurin,kuin kenenkään   sukupuolen sille  muovaamaa.(...huomattavimmalta  osalta( ja oletettavasti myös) lähinnä tietysti populaarikulttuurin luomaa ja sen klisheiden mukaista)

terv. : Feministi