Auttakaa, selittämätöntä kipua!
Minulla alkoi lauantaina kova hammassärky vasemmalla poskihampaassa ja luulin että siellä oli reikä. Eilen kävin hammaslääkärillä eikä siellä mitään muuta selvinnyt, kuin että oikeastaan 3 poskimmaista hammasta ovat kipeät, kun hammaslääkäri niitä nakutteli. Reikiä ei ollut lainkaan.
Paracetamol ei ole auttanut ollenkaan kipuun.
Minulla on myös välillä kuumeinen olo, paleltaa (en tosin omista kuumemittaria) ja väsyttää, särky ei juuri hellitä.
Mitä ihmettä tämä mahtaa olla?? En pysty öisin edes nukkumaankaan.
Auttakaa joku...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Poskiontelotulehdus
En usko kyllä, flunssaisuutta ei ole ollut ennen tätä.
-ap
Syöpä -> polttohautaus 14 vuorokauden sisällä. Laita WhatsAppiryhmään jäähyväisviesti.
Kevyet mullat.
Influenssa saattaa aiheuttaa tulehduksia eripuolille kehoa. Ainakin itselläni oli poskiontelot ja koko naama kipeä ja imusolmukkeet, sekä mm. kaikki ikenet tulehtuneet, siis influenssan ollessa pahimmillaan.
Itse menin hamnaslääkäriin kovan säryn takia... vaan se hammas jonka väitin särkevän ei ollutkaan oikea vaan ihan toinen hammas. Särky säteili niin kovin pään alueella että en tunnistanut oikeaa kipukohtaa. Kuvissakaan ei näkynyt mitään mutta onneksi sinnikäs hammaslääkäri tutki ja tutki niin että kipeä hammas löytyi... siellä oli mätää sisällä 😧 Vaikka edes kuvissa ei näkynyt ja sähkö yms kylmä ja kuuma eivät juurikaan edes aiheuttaneet reaktiota hampaassa.
Uudestaan hammaslääkäriin tai lääkäriin. On varmaan jossain tulehdus. Ja kun on pää kyseessä, ei kannata odottaa liian kauan.