Mitä täällä tapahtuu tänään?!
Tämä moderointilinja alkaa oikeasti olla niin hanurista, ettei enää jaksa edes naurattaa. Olen ollut palstalla nyt reilun tunnin ja sinä aikana on kadonnut näin äkkiseltään arveltuna ainakin 4-5 ihan asiallista ketjua.
Mitä kiellettyä esimerkiksi oli ketjussa, jossa kyseltiin onko saanut piiskaa lapsena? Surullisia tarinoitahan siinä oli, mutta ei mitään kyseenalaista. Viimeinen viesti, jonka näin sellainen, jossa joku kertoi saaneensa äitipuoleltaan niin kovaa remmistä, että oli pissanut lattialle. Täysin asiallisia oli kaikki viestit siihen mennessä.
Kamala aihe totta kai, mutta loppuuko lapsiin kohdistuva väkivalta sillä, että kielletään siitä keskustelu VAUVA-palstalla?! Häpeä Aihe vapaan moderaattori!
Kommentit (11)
Katosi myös ketju jossa keskulteltiin ihan asiallisesti uudesta jauhelihaporkkanatuotteesta.
Tampereen Amuria koskeva ketju katosi kanssa.
Asialla on luultavasti se tyyppi joka uhosi ilmoittavansa asiattomaksi kaikki ketjut jotka eivät koske raskautta tai vauvoja 😕
Entäs se ketju, missä kysyttiin mielipiteitä, valitako opiskelupaikaksi Joensuu vai Jyväskylä? Voi hyvä luoja oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Katosi myös ketju jossa keskulteltiin ihan asiallisesti uudesta jauhelihaporkkanatuotteesta.
Eikä?! Itse huomasin, että katosi ainakin kaksi ketjua erikoisliikemiehistä. Ensimmäistä en lukenut, toisesta ehdin nähdä noin kaksi kommenttia, joissa ihmeteltiin ensimmäisen ketjun katoamista. Samoin huomasin, että teinitytön kuolemaa koskenut ketju katosi, ihmettely Meerin tummuudesta, keskustelu lähäreistä. Ja sitten tosiaan tuo piiskausketju, jonka poistaminen on mun mielestä suorastaan hävytöntä.
Mulla on mennyt maku tästä palstasta kokonaan ja kyllä se vaan taitaa olla aika siirtyä muualle. Ymmärrän ja hyväksyn, että maahanmuuttoasioista ei saa keskustella lainkaan, ne ryöpsähtää niin helposti asiattomiksi. Tämän iltaista sensurointia en pysty ymmärtämään millään tavalla. Muut yo. mainitsemani poistetut ketjut oli samantekeviä, mutta piiskausketju oli nimenomaan vertaistukityyppinen ja olisi voinut tulla hyvää keskustelua kuten joskus aikasemmin, kun oli vastaava ketju. Ilmeisesti täällä ei saa enää käydä minkäänlaisia keskusteluja, kysellä vaan jotain typeriä.
Lopettaisivat koko paskan...
Ensin katosi Amuri ketju ja sitten myös se ketju, jossa kysyttiin miksi Amuri-ketju poistui!
Eli kohta poistuu tämäkin...
Ainakin yksi laukkuketjukin hävinnyt... Taitaa olla modella mennyt ohi "perehdytyksessä", mistä AV-palstalla saa jutella.
Joku rasmuksen tai variksen pissiliisa "moderoi" kuvitellen olevansa mode.
Jaa että laukkuketjukin oli kyseenalainen. Nyt pitäisi kyllä melkein saada jo tietää tänne soveliaat aiheet, kun ei turhaan viitsisi kirjoitella noita sensuroiduiksi joutuvia asioita.
Kauanko kestää, että tää poistuu ja saanko ihan henk.koht. bannit :D
Up