Neuvolantäti suuttui kun kerroin antavani vuoden ikäiselle tytölleni raejuustoa palan
Olen kuulema ollut täysin vastuuton äiti ja olisi samantien pitänyt lähteä lääkäriin tutkimuksiin? Siis emmä tiennytkään ,että noin vakava asia olisi antaa raejuustoa? Pääpainuksissa olen ollut koko päivän. Meinasin soittaa tänään lääkäriin mutta en viitsinyt tehdä itsestäni ihan naurettavaa pelleä? Jos nyt semmoisen yhden pienen palan annoin niin ei kai saakeli niin vakavaa? Enpä tästä lähin anna edes. Seuraavaa neuvolan käyntiä odotankin innoissani täällä. Not.
Kommentit (17)
0/5. Ei olemitään syytä, miksi vuoden ikäiselle ei saisi antaa raejuustoa.
Raejuustoa voi tarjota pieniä määriä alle 1 vuotiaalle.
Hienoa suomi. Näin me noustaa ylös. Pelotellaan äidit kuoliaaksi kaikilla typerillä jutuilla! Missä ovat tämänkin neuvolatädin aivot!!!
Siis mikse voi antaa? Mä annoin jo alle 1-vuotiaalle, oli näppärää sormiruokaa. En pode huonoa omatuntoa.
Hapanmaitotuotteita saa alkaa antamaan 10-kuiselle, raejuusto kuuluu näihin. Eikä sen suhteen ole rajoituksia.
JOS tämä ei ole provo, niin neuvolan nainen on ammattitaidoton.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa suomi. Näin me noustaa ylös. Pelotellaan äidit kuoliaaksi kaikilla typerillä jutuilla! Missä ovat tämänkin neuvolatädin aivot!!!
Varmaan samassa mielikuvitusmaassa kuin aloittajan lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei alle vuoden ikäiselle, mutta vuoden ikäiselle kyllä. Alle 1-vuotiaalla vielä suolaton ruokavalio.
Et ole tosissasi! Yksikään virassa oleva neuvolatäti ei suutu raejuustomurusesta, vaikka sen olisi antanut kuukauden ikäiselle.
Porvoon neuvolassa tapahtunut ilmeisesti?
No eihän lehmänmaito saati siitä valmistetut einekset kenellekään hyväksi ole, mutta ei se murunen mitään haittaa. Älä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alle vuoden ikäiselle, mutta vuoden ikäiselle kyllä. Alle 1-vuotiaalla vielä suolaton ruokavalio.
Kyllä voi antaa pieniä määriä 10 kk ikäisestä alkaen.
Sillä on jotain omia ongelmia, joita se purkaa sinuun.