Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule koskaan saamaan miestä

Vierailija
20.02.2017 |

Olen ruma, tyhmä ja tylsä. En koskaan sano mitään hauskaa. Olen epäsosiaalinen. Miten hyväksyä se, että vietän loppuelämäni yksin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet lukiossa?

Vierailija
2/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet lukiossa?

Olen käynyt lukion. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan exältäni, paljonko on ikää mittarissa?

Vierailija
4/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22. Olen myös outo, ujo, enkä hyvä oikeastaan missään. Olen aina yksin. Ap

Vierailija
5/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama problema...

Vierailija
6/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsa kirjoitti:

Vaikka et ole kaunis voin panna sua.kai jotain vois muutakin tehdä mutt ainaskin panisin.olen 41v

Olen mielummin ilman seuraa kuin paljon vanhempien kanssa. Toki se harmittaa. Ap

Vierailija
7/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelet vain. Olen 35, eikä minulla ole koskaan ollut naista ja nykyään se ei tunnu miltään. Tärkeintä on, ettei masennu, pitää katseen aina tulevassa ja muistaa vain iloiset hetket. Itse tuhlasin masennukseen 8 vuotta.

Vierailija
8/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös rumia, tyhmiä ja tylsiä miehiä. Etsi sellainen itsellesi! Kaikki on kyllä mahdollista, jos vain olet valmis näkemään vaivaa asian eteen. Uikuttaminen ei auta asiaa.

Vierailija
9/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35 ja alan pikkuhiljaa hyväksyä sen, että jään miehettömäksi ja lapsettomaksi. Mitään varsinaista ulkoista tai sisäistäkään vikaa mussa ei ole, mutta en yksinkertaisesti ole kiinnostanut ketään. Tärkeintä on tehdä elämässä mitä itse haluaa, löytyi sitä puolisoa tai ei. Ei tarvitse sitten myöhemmin katua, että vuosikausia vain odotteli... Itse olen tehnyt uraa, asunut viidessa maassa, tavannut mahtavia ihmisiä ja opiskellut/oppinut jatkuvasti uutta. Ihan hyvää elämää tää on.

Vierailija
10/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu oikeesti auttaako teidän itsetuntoa kun hoette "en saa ketään oon niin ruma, huono, läski, ujo, en osaa mitään"

Ihan varmasti syynä on että puhutte tollee itsellenne ja muitten kuullen ei kukaan tota jaksa kuunnella. Kyllä teissä on jotakin hyvää mistä pidätte itsessänne kaikki on teidän asenteesta ja välitättekö vain ulkonäöstänne pelkästään entä teidän luonne ja persoona?

Itseluottamusta ja vähä nostatte itsevarmuutta. Teissä löytyy jotain hyvää mitä ei muissa ole

Vierailija
11/23 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22. Olen myös outo, ujo, enkä hyvä oikeastaan missään. Olen aina yksin. Ap

Oletko valitellut tänne aiemminkin? Ihmetyttää tuo ikä mikä on aina se sama 22v

Mutta huolet pois, kyllä meitä ujoja ja outoja täällä riittää ihan miehissäkin :)

Vierailija
12/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös rumia, tyhmiä ja tylsiä miehiä. Etsi sellainen itsellesi! Kaikki on kyllä mahdollista, jos vain olet valmis näkemään vaivaa asian eteen. Uikuttaminen ei auta asiaa.

Millaista vaivaa asian eteen voisi nähdä? Missä miehiä voisi tavata? Alan jo luopua toivosta kun kohta kilahtaa 30v mittariin.

Vierailija
14/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin etten saa, koska seksi ei tuota mulle mielihyvää, enkä sen vuoksi kyennyt sitä harrastamaan. Ikävä kyllä kumppaninkaipuu oli niin suuri, että suostuin sitten suhteeseen, jossa tällaista paskaa seksiä on harvoin. Mutta ei pysty arvostamaan miestä, jolle nussiminen on tärkeämpää, kuin se, mille se minusta tuntuu.

Vierailija
15/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy etsimässä sellaiselta paikkakunnalta, missä on paljon miehiä suhteessa naisiin eli kaikki maalaispaikkakunnat ja pikkukaupungit. Uudessakaupungissahan on nyt miehiä suhteessa naisiin ihan huikea määrä sen autotehtaan ansiosta. Sieltä saattaisit saada työtäkin jos olet sitä vailla.

Vierailija
16/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin väärässä, ap. Keskity opiskeluun tai olemaan mahdollisimman hyvä työssäsi. Kun oma elämäsi on järjestyksessä ja olet tyytyväinen siihen, olivat saavutukset sitten pieniä tai suuria, mies tarttuu mukaan automaattisesti. 

Vierailija
17/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miestä ''saada'' - se otetaan jos halutaan. 

minä en näe ainakaan mitään lisäarvoa haisevissa ja arvaamattomissa miehenretkuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi