Jos miestäsi ahdistaisi suhteenne, koittaisitko olla mahdollisimmat huomaamaton ja vähän vaivaksi?
Ollaan seurusteltu pari vuotta, ollaan kolmekymppisiä. Mies sanoi rehellisesti että minä ahdistan nykyään häntä ja hänestä tuntuu että ihan kaikki on pakkopullaa ennemmin kuin omasta tahdosta tehtyä. Asumme erillään emmekä näe nyt pariin viikkoon. Annanko miehen olla rauhassa enkä lähetä viestejä/soittele ollenkaan vai miten kannattaa toimia.. :/ Tuntuu todella pahalta ajatus että minulle tärkeä ihminen ahdistuu minusta.
Kommentit (18)
Mä sanoisin sille että saa vapaasti lähteä ja ilmoittaisi että suhde on ohi. En usko munankuorilla kävelemiseen.
Olisikohan hänellä toinen. Niin tai näin mutta ainoa järkevä on antaa tilaa ja ottaa etäisyyttä.
Anna olla rauhassa, miettikää ja puhukaa sitten asiat läpi. Onko mies ylipäätään sellainen, että kaipaa omaa tilaa vai ahdistaako teidän suhteenne/johtuuko sinusta? Jotkut eivät edes halua asua yhdessä ikinä.
Siis tottakai kannattaa ottaa etäisyyttä, mutta kai sinulla on oikeus tietää, missä mennään ja onko mitään parisuhdetta enää olemassakaan.
Tilaa voisin antaa ja erilleenkin muuttaa(ehkä), mutta mihinkään löysään hirteen en todellakaan jäis roikkumaan. Joko ollaan tai ei. Myöhemmin voi koittaa aina uudestaan, mutta mihinkään "oottele et oon päättäny" juttuun en lähtis kyllä yhtään, vaan ottasin täyden vapauden tehä mitä lystää.
Jos mieskään ei itestään ilmottele, eikä edes pelisääntöjä ole tauolle sovittu, niin aika epäreilua.
Jotku tottuu tohon ihmisten pompotteluun ja kuvittelee muiden aina odottavan.
Ymmärtäsin, jos kyse ois pettämisestä tai jostain muusta isosta, mut pelkkä kyllästyminen ois mulle ainaki ero ja piste. Ehkä uudestaan yritys kuukauden päästä, mutta kotona en oottelis.
Mies on aina kaivannut paljon omaa aikaa ja nyt on kuulemma liikaa kaikkea.
Ap
Anna itse ottaa yhteyttä kun on siihen valmis, sitten voitte puhua.
Voimia sinulle, ap! Inhottava tilanne, mutta mieti arvostaako mies sinua enää, kun tuollaista ajattelee? Ja on varmaan ajatellut jo jonkin aikaa kun tuossa pisteessä ollaan.
Ethän ryhdy ovimatoksi! Aseta itsesi etusijalle, mikään myötäily tuskin tässä vaiheessa auttaa vaan alkaa vaan ahdistaa miestä enemmän. Onhan sulla omat harrastukset, menot ja kaverit myös? Jos ei niin sitten lienee korkea aika taas avata silmät muullekin kuin parisuhteelle. :)
Älä ole yhteydessä!
Epätoivo ei kaunista.
Elä omaa elämääsi ja biletä kavereiden kanssa, ala katsella muita miehiä sillä silmällä.
Kin mies ottaa yhteyttä aikanaan, sano, että erillään olo on tehnyt hyvää ja että SINÄ et ole enää ihan varma, haluatko HÄNTÄ enää. Ja että jos jatkatte yhdessä, niin kevyemmissä merkeissä kuiin ennen. Ja sitten jatkat nilettämistä ja katselet muita miehiä sillä silmällä.
Miehesi pitää siis tajuta, ettet ole itsestäänselvyys ja kynnysmatto vaan arvokas. Ja että hänen pitää tavoitella sinua tai joku muu saa sinut, eikä niin, että sä anelwt ja m7es suostuu säälistä, sillon se ei ikinä arvosta sua ja ajattelee ansaitsevansa parempaa.
Lapsellisena ihmisenä estäisin hänet kaikkialta, ja jos hänellä olisi avaimet, vaihtaisin lukot. Sitten jos sattumalta näkisin, voisin ihmeissäni sanoa, että "mutta sähän halusit omaa rauhaa".
Unohda kyseinen mies ja etsi itsellesi täysjärkinen ja sinusta kiinnostunut mies.
Hyvin todennäköisesti aiempi mies seurustelee jonkun toisen naisen kanssa, koska todella - TODELLA - harva mies on uskollinen.
Tuli paha mieli tästä keskustelusta
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli tästä keskustelusta
Kyse on parisuhteesta, jossa toinen osapuoli suhtautuu välinpitämättömästi toiseen.
Ainoa neuvo on silloin ero, koska miksi pitkittää kärsimystä.
Mies sairastaa masennusta, tärkeä asia puuttui näköjään otsikosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sairastaa masennusta, tärkeä asia puuttui näköjään otsikosta.
Ap
No täähän muuttakin vähän tilannetta. Onko miehellä aiemmin ollut vastaavia tilanteita, että on ahdistunut jostain isoista asioista vaikka ehkä ei haluaisi luopuakaan? Tai haluaako luopua parisuhteesta kanssasi, mutta ei rohkene suoraan sanoa?
Mies ei ehkä ole oikea sinulle. Vaikka mies välittäisikin sinusta, mutta jos hänellä ei ole samanlainen tarve olla yhdessä, toimia yhdessä jne., hän ei ole sinulle kovin sopiva kumppani. Joutuisit joustamaan itsellesi tärkeistä tavoista toimia jatkossakin. Ihminen ei muutu perusluonteeltaan ja tavoiltaan toimia.
Nostan.. Tarvitsen kipeästi neuvoja. :/
Ap