Uusi hsl:n reittiopas?
Miten tuolla saa sen toiminnon, jossa voi valita reitin ja aikataulun "perillä" komennon kautta? Hitto, se vanha vaan oli selkeämpi!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No siinähän ne valinat on niiden reittivaihtoehtojen yläpuolella.
?????
Vasen yläkulma: lähtee on valmiina. Klikkaa sitä, niin tulee perillä vaihtoehdoks.
Siis osaako joku käyttää? Usein tarvitsen pitkähkön reitin suunnittelussa nimenomaan sitä toimintoa, että pystyy valitsemaan sopivimman lähtöajankohdan sen mukaan, että on ajoissa perillä määränpäässä. Entisessä mallissa se oli helppo laittaa siten, että täppi perillä kohtaan ja siihen ajankohta. Opas haki sopivimman lähtöajan ja reitin. Nyt hukun vaan tuohon karttaan...
Vierailija kirjoitti:
Vasen yläkulma: lähtee on valmiina. Klikkaa sitä, niin tulee perillä vaihtoehdoks.
Kiitos. Sokea kana löysi!
Ole hyvä :) Myös mun mielestä tuo uysi on vähän hankala hahmottaa, kun oli tottunut siihen vanhaan.
Ei hemmetti. Löydän kyllä kaikki valinnat, mutta tuntuu, ettei toi vaan näytä oikeita busseja joidenka tiedän oikeasti kulkevan tiettyyn aikaan. Muutenki näyttää normireiteille ihan outoja busseja, ilmeisesti kera pitkän kävelyn. Vanha parempi!
Samaa olen ihmetelly. Reitille Myrtsi - Pasila ehdottaa ihan ihmedösiä, juna menis suoraan.. Samoin Pähkinärinne - Stadi, ihan outoja reittejä. Onneks siinä vielä valittavana se vanha hyvä reittiopas! Tallensin sen suosikkeihin:)
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetelly. Reitille Myrtsi - Pasila ehdottaa ihan ihmedösiä, juna menis suoraan.. Samoin Pähkinärinne - Stadi, ihan outoja reittejä. Onneks siinä vielä valittavana se vanha hyvä reittiopas! Tallensin sen suosikkeihin:)
Huh hyvä, kiitos vinkistä.
Löysin vanhan Reittioppaan täältä! :)
No siinähän ne valinat on niiden reittivaihtoehtojen yläpuolella.