Treffit totaalisesti pieleen, voiko tästä selvitä??
Mokasin eilen niin huolella, että tekisi mieli kuolla.
Lähdimme miesystävän kanssa ulos syömään. Olemme tapailleet kuukauden ja mukavalta on tuntunut. Mies on kiva jne... Mutta minä idiootti olin laittanut ravintolaan päälle yhdet housut, joissa oli vetoketju vähän rikki. Ravintolan vessassa se sitten hajosi lopullisesti, enkä saanut vessahädässä housuja auki ja alas. Kävin kertomassa tästä miehelle ja hän yritti avata vetoketjua pöydässä. Vetoketju oli onneksi vyötärön sivussa. Lopulta oli pakko pyytää lasku ja lähteä kiireesti kotiin leikkaamaan housut auki. Valitettavasti en pystynyt pidättelemään kotiin asti vaan loppumatkasta karkasi vähän housuun. Ja pelkään, että miehen autonpenkkikin vähän kastui. En uskaltanut tästä sanoa miehelle, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut mitään...Enkä kehtaa itse soittaa tai viestitellä. Mitä minun pitäisi tehdä? Soitanko ja pahoittelen, jos penkkiin pääsi pissaa, vai odotanko hänen yhteydenottoa, vai unohdanko koko tyypin ja kuolen häpeään. Hän tuskin on enää kiinnostunut 😢
Kommentit (24)
Oletko harkinnut että ampuisit itsesi?
Miten joillekin voi tulla muka noin kova pissahätä yhtäkkiä? Itse pystyn ainakin helposti olemaan virtsaamatta 12 tuntia jos en alkoholia kittaa.
Ei ole uskottavaa että jotain pissattaa noin paljon.
Ei saisi nauraa, mutta naurattaa ihan vain sen takia, että minullekin voisi käydä näin :D
No mutta tää on vain elämää, ja kaikkea voi sattua. Kuitenkin ihan luonnollinen asia, sinä et loukannut/kohdellut väärin deittiäsi. Toivottavasti on normiälyinen mies ja tapaatte uudestaan!