Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit totaalisesti pieleen, voiko tästä selvitä??

Vierailija
19.02.2017 |

Mokasin eilen niin huolella, että tekisi mieli kuolla.
Lähdimme miesystävän kanssa ulos syömään. Olemme tapailleet kuukauden ja mukavalta on tuntunut. Mies on kiva jne... Mutta minä idiootti olin laittanut ravintolaan päälle yhdet housut, joissa oli vetoketju vähän rikki. Ravintolan vessassa se sitten hajosi lopullisesti, enkä saanut vessahädässä housuja auki ja alas. Kävin kertomassa tästä miehelle ja hän yritti avata vetoketjua pöydässä. Vetoketju oli onneksi vyötärön sivussa. Lopulta oli pakko pyytää lasku ja lähteä kiireesti kotiin leikkaamaan housut auki. Valitettavasti en pystynyt pidättelemään kotiin asti vaan loppumatkasta karkasi vähän housuun. Ja pelkään, että miehen autonpenkkikin vähän kastui. En uskaltanut tästä sanoa miehelle, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut mitään...Enkä kehtaa itse soittaa tai viestitellä. Mitä minun pitäisi tehdä? Soitanko ja pahoittelen, jos penkkiin pääsi pissaa, vai odotanko hänen yhteydenottoa, vai unohdanko koko tyypin ja kuolen häpeään. Hän tuskin on enää kiinnostunut 😢

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Onneksi en ole housuissasi 😬. Aika pahan pistit...

Vierailija
2/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käski kysyä, että minkä ikäinen olet? Jos nuori ja kaunis, niin ehkä mies vielä soittaa kuitenkin. Ei nyt maailman pahin moka ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt itsarin paikka. Harakiri paikallaan.

Vierailija
4/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahaa 😂. Anteeksi, mutta minulla on kans kerran hajonnut vetoketju. Onneksi olin kotona...

Vierailija
5/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas sattuikin! Minä olisin yhteydessä ja ehdottaisin uutta päivällistä ja leikkisästi lupaisin pukeutua mekkoon, enkä sen kummemmin tapausta enää kaivelisi (paitsi jos penkki oikeasti kastui kunnolla ja vaatii pesulaa, niin sitten toki pahoittelin ja maksaisin pesun). Jos suhteella alunperinkään oli tulevaisuutta, ei se tuohon voi kaatua.

Vierailija
6/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän jutusta on oikeasti tulossa jotain, niin ei tuollainen suhdetta kaada. 

Vierailija
7/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen kusiluuska jäisi rannalle ruikuttamaan. Treffaisitko itse miestä, joka paskoisi autosi penkille?

Vierailija
8/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki tuollainen ole ihan tavallista siellä Porvoossa?

Vierailija
9/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas sattuikin! Minä olisin yhteydessä ja ehdottaisin uutta päivällistä ja leikkisästi lupaisin pukeutua mekkoon, enkä sen kummemmin tapausta enää kaivelisi (paitsi jos penkki oikeasti kastui kunnolla ja vaatii pesulaa, niin sitten toki pahoittelin ja maksaisin pesun). Jos suhteella alunperinkään oli tulevaisuutta, ei se tuohon voi kaatua.

En paniikissa tarkistanut penkin tilannetta, kun yritin muina naisina vain nousta autosta, kuin mitään ei olisi sattunut. Housut oli vain takaa märät, eikä suinkaan koko rakko tyhjentynyt. Pahin paine vain. Itseä vain niin nolottaa, että en tiedä miten päin olisin. Ap

Vierailija
10/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viesti ja sano, että harmittaa tosi paljon eilinen, kun ne housut hajosi ja meni ilta pieleen. Kysy voitaisiinko jutella. Kerro, että penkkiin ehkä pääsi jotain ja voit maksaa pesun. Miehelle olisi voinut käydä samoin, jos housuja ei saa auki!! Avoimuus kannattaa, ehkä joskus nauratte tapaukselle.

Vierailija
11/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin ainakaan et paskantanut housuun :D Nyt kun on noroakin liikkeellä.

Vierailija
12/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppi tälle!

Vierailija
13/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta vielä suhde syntyy. ;)

Vierailija
14/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö porvoolaisissa ravintoloissa voi lainata saksia?

Vierailija
15/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paniikissa tarkistanut penkin tilannetta, kun yritin muina naisina vain nousta autosta, kuin mitään ei olisi sattunut. Housut oli vain takaa märät, eikä suinkaan koko rakko tyhjentynyt. Pahin paine vain. Itseä vain niin nolottaa, että en tiedä miten päin olisin. Ap

Kuule, kokeile kuitenkin ensin ehdottaa tuota uutta päivällistä ja jos hän on mukana, niin asia kunnossa. Jos mies vaisu tai ei lainkaan halua päivällistää, pyydä, että toimittaa laskun penkin pesusta ja toivota hyvää jatkoa. Mies saattaa vain olla myös hämmentynyt ja ehkä myös harmissaan siitä, että ei "pärjännyt" vetskarille ja jätti sinut pulaan ja vain odottaa yhteydenottoasi. Tsemppiä ☺

Vierailija
16/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo mies ei soita niin se on sinulle pelkkä onni kuule.

Vierailija
17/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois oikeesti sun elämän mies oisitte jo nauranu housujen repeämiselle ravintolasta asti. Jos tää oli end of it niin tuskin menetit paljoa. Tai ainakin mä haluan että mulla on sen oikean kanssa hauskaa!

Vierailija
18/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Laitoin viestiä ja ehdotin treffejä ja hän soitti. Oli ollut tänään sairaana ja vaikutti ihan iloiselta kun soitti. Ehkä en puhu penkistä mitään. Kiitos rohkaisusta!

Vierailija
19/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko viedä pissaisen penkin pesulaan?

Vierailija
20/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko virtsan pestä pois ap?