Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun paperiseinäisessä talossa ja naapurin palohälyttimestä on patteri loppu

Vierailija
19.02.2017 |

Piippaa viiden minuutin välein ja naapuri ei ole ollut kotona koko päivänä. Entäs jos naapuri ei tule yöksi kotiin? Voiko tuosta ilmoittaa johonkin? Mulla ei ole naapurin numeroa.
Ja tosiaan, tässä talossa on paperiseinät ja kuuluu todella selvästi tuo piipitys tähän mun makuuhuoneeseeni. Korvatulppia en omista. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taloyhtiön huoltomiehelle. 

Vierailija
2/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sanomassa sille naapurille että vaihtaa pariston, tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naapuri ei ole kotona, idiootti.

Vierailija
4/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeropalvelu? Facebook?

Vierailija
5/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solukämpässä asuessani asumiskaverini herätyskello pärähti piippaamaan puoli 8 lauantai-aamuna. Kaveri oli lähtenyt jo perjantaina koko viikonlopuksi kotipuoleen. Minä siinä mietin että joudunko kuuntelemaan tuota piipitystä koko viikonlopun. Sitten keksin että ehkä se sammuu jos vedän sähkötaulusta virrat pois hetkeksi. Ei kyllä auta apn ongelmaan tämä vinkki.

Vierailija
6/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme on jos huoltomiehet tuon takia menisi asuntoon. Yleensä se piipittää jonkun aikas ja sitten taas hiljenee pidemmäksi aikaa. Näin ainakin meillä. Ja kun laitoin oven kiinni ei se kuulunut toiseen huoneeseen. Kerrostalo ja kaupungin rakentama.

Vierailija
7/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kans tommosessa talossa. Meillä on olohuoneen nurkassa lämpöpatteri ja sen kautta kuuluu alakerran itäeurooppalaisen pariskunnan keskustelu meidän olkkariin niin selkeesti että jos ymmärtäisin kieltä niin kuulisin kaiken mitä he omassa olkkarissaan juttelee. Oon onnellinen etten ymmärrä, mutta toki tämäkin häiritsee.

Vierailija
8/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiö voi soittaa asujalle

Vierailija
9/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naapuri ei ole ollut kotona koko päivänä"

Vierailija
10/10 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa siihen paperiseen seinään saksilla luukku, avaa se ja sano luukusta naapurille että ostaa uuden pariston palovaroittimeensa. Hätätilassa voit vaikka lahjoittaa hänelle sen pariston. Luukun voi tämän jälkeen teipata umpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi