Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sistusvinkkejä kaipailen!

Vierailija
18.03.2006 |

Hei vaan kaikille värinikkareille :-)!

Kodissamme on tummat lattiat (merbaulaminaatti) ja vaaleat seinät, jotka ovat liki valkoisia, vähän beessillä sävytettyjä. Sohva on beessi. Sohvatyynyissä on ruskean ja valkoisen sävyjä.

Olen pelkistetyn ystävä, mutta tumma lattia, vaaleat seinät ja valkoiset matalat kaapistomme kaipaisivat jonkin tehostevärin.

Ehkä jonkun seinän voisi maalta tummemmaksi? Maton ja verhojen valintaan kaipaan myös apua.

Olen ajatellut itse luumun, pinkin ja turkoosin sävyjä, mutta en osaa valita niistä. Ehkä joku tyystin toisenlainen?

Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa ap se tikkurilan värikartta. ota huoneestanne kuva ja kokeile värejä. Maalaa yksi seinä maitokahvin väriseksi. Mun mielestä tuo vaaleanpunainen olis tyylikäs. Tykkään itse luonnonsävyistä, Artekista, Muuramesta, pelkistetystä skandinaavisesta tyylistä...

Vierailija
2/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että etsit ekana verhot, joissa useampaa väriä ja verhojen väriä mukaillen lisäät sohville tyynyjä ja maton sekä seinälle jokin ison taulun... joissa sitten sitä samaa väriskaalaa

luulenpa että turkoosi on sellainen väri että siihen kyllästyy helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia mut meidän koti on semmoinen et KAIKKI jotka tulee käymään huokailee ja voihkii et ah mikä kämppä, vau mikä kämppä, wou mikä kämppä, vähänks tääl on hienoaaa jne. eli oon ihan sisustusfriikki MUT TYYLILLÄ!

t. 3

Vierailija
4/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis oulun asuntomessujen kuvia selailemaan:D siellä nättejä tehostevärejä!

joo ja oonko mä haukkunut jonkun asuntoa? mä vaan inhoon sellasta sotkusta matkamuisto-retrotyyliä tai jotain funkista ylikaiken. en voi sille mitään et meidän kotia kehutaan viikottain tosi kauniiksi:D

t.3

Vierailija
5/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdothan onkin Sotka tai Muurame.... Kuinka te jaksatte?

Vierailija
6/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoa kysytään ja te alatte heti tappelee! Hyvää lauantai iltaa kaikille.

Itsekkin kaipaisin samanlaisia neuvoja joten musta ei ole apua nyt.

jenni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi