Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka hymyilee koko ajan on

Vierailija
19.02.2017 |

Epäilyttäviä.
Mitä ne peittelee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä peittelen ainakin töissä hymyllä sitä, että voisin purra sulta pään poikki...

2/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen, koska olen iloinen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää sellaista maanista kestohymyä. Eikö se käy jo raskaaksi kasvolihaksille? Hyvä esimerkki on Suomen kaunein koti-ohjelmassa se toinen naistuomari. :D

Vierailija
4/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttäviä.

Mitä ne peittelee?

Aika perisuomalainen ajattelutapa

Vierailija
5/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys kohdallaan tai rakastuneita.

Vierailija
6/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen paljon, mutta en peittle sillä mitään. Hymyilemisestä tulee hyvä mieli. Se myös heijastaa sitä että olen luonteeltani melko iloinen.

Vierailija
7/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hymy jossa ainoastaan suu hymyilee, mutta silmien ympäryslihakset ovat stabiilit, on nolon ja säälittävän näköinen "paskahymy"

Vierailija
8/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hymyile paljoa mutta olen iloinen. Hymy ei todellakaan kerro sitä että onko henkilö iloinen ja onko elämässä asiat kohdallaan.

Vierailija
9/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku suristin alkkareissa tai kuulat perseessä 👍

Vierailija
10/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen hymy jossa ainoastaan suu hymyilee, mutta silmien ympäryslihakset ovat stabiilit, on nolon ja säälittävän näköinen "paskahymy"

Joillakin suu näyttää hymyilevän vaikkei oikeasti hymyile. Eivät kuulemma saa naista.

Vierailija
11/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hymyile paljoa mutta olen iloinen. Hymy ei todellakaan kerro sitä että onko henkilö iloinen ja onko elämässä asiat kohdallaan.

Ei niiden välillä mitään välttämätöntä linkkiä olekaan.

Vierailija
12/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me jotain peittelemme. Sitten voi sanoa, että kun hymyilemme, niin peittelemme varmasti jotain.

Itse en osaa tekohymyillä isosti. Tuntisin naamani ihan omituiseksi ja pelkäisin näyttäväni ihan feikiltä. Ne jotka hymyilevät koko ajan, eivät ehkä tunne olevansa kovin feikkejä, vaan heille se tulee osittain luonnostaan, vaikka saattavatkin sitä liioitella. En tiedä miksi sen pitää yli mennä. En oikeastaan itse tunne ketään, joka hymyilisi liikaa ja feikisti.

Puoli seitsemässä joskus oli se yksi naisjuontaja, jonka hymy vaikutti minusta oudolta, mutta en tosiaan tiedä väänsikö se sen naamalleen väkisin vai oliko sille luontainen hymy vain sen näköinen. Tuntui että suu ja posket oli hymyntapaisessa asennossa, mutta jotenkin ihminen ei vaikuttanut hymyilevältä tai vaikutti siltä, että hymy olisi tehnyt kipeää tai se oli liian huolella aseteltu, en osaa kunnolla selittää tätä, enkä tiedä tuliko muille samanlainen tunne.

Vierailija
13/16 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tänne ei oo tullu se jenkkien opeteltu hampaittennäyttelyhymy. Se näyttää enemmän irvistykseltä ja vaivaantuneelta.

Mutta normaali hymy ei herätä tunteita. Toisille se nyt vaan on luontevampaa kuin toisille.

Vierailija
14/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen varmaan liikaa, mutta peittelen sillä hermostuneisuutta. 

Vierailija
16/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen siitä 90 days to wed-ohjelmasta se vanhempi nainen joka toi Tunisiasta sen äijän ittelleen. Sitä tuntui naurattavan koko ajan?