Mitä mieltä kaverin kielenkäytöstä koirastaan?
Sanoo sille aina kaikkea että "sä oot kyllä tyhmä piski", "oot maailman retardein koira" ja muutenkin käyttää inhottavaa kieltä. Mietin vain, että voiko tuo olla merkki jostain vakavammasta? Pahonpitelyä, laiminlyöntiä tms?
Kommentit (18)
Riippuu siitä, millä äänensävyllä sanotaan.
Minä puhuttelen koiraani usein kauheaksi rakiksi (taidan oikein lässyttää) ;D
Isä kutsuu koiraansa tapettavaksi.
Minä joskus oikeen hempeällä ja siirappisella äänellä ihmettelen että miten mulle onkin noin idiootti koira tullut. Ja koira heiluttaa häntää ihan onnessaa. Ei ne sanat vaan se äänensävy. :D
Mieluummin tuota kuuntelisin kuin "hän on niin ihana" ja "äidin pieni kulta" -tyyppisiä lässytyksiä.
Tykkää varmasti koirastaan, muutenhan hankkiutuisi siitä eroon.
Ei se koira ymmärrä sanoja, tyhmeliini.
Meidän koira on vanha vittumainen akka. Kuvittelee olevansa perheen kuningatar. Me palvelijat ollaan alistuttu asemiimme.
Täältä löytyy paska rakki...mutta tosiaan se äänensävy ratkaisee kaiken.
Mun koira varmaan jo luulee että sen nimi on tyhmä koira kun kutsutaan sitä niin usein noin :D myös vammainen on yleinen nimitys sille.
Mun koira on hiton läski, per..een rakki, paskapää, läskipallo,lyllerö.. sellaisella lässyttävällä äänensävyllä. Ja ei koira ei oikeesti ole lihava vaan kantaa pentuja.
Korotan ja katson, mun koiran nimi on lortto. 😁
Meillä on paskasutti ja kusipukki. Varmaan luulee nimekseen. 😃
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ymmärtää
Juttelen usein koiralleni lässytysäänellä "voi miten tyhmä piski se onkaan! se on niiiiiiiin kovin tyhmä piski! aivan varmasti se on maailman tyhmin piski!". Ajattelitko aloittaja, että koira saa jotain henkisiä vaurioita vähättelystä? Koiralle on huomattavasti pahempi juttu, jos sille karjuu raivoissaan, että VOI MITEN FIKSU JA SÖPÖ KOIRA OOT!! IHAN USKOMATTOMAN ÄLYKÄS!!
Tämä taas todistaa että Suomeen pitäisi tulla koirakortti. Näköjään suurin osa ihmisistä ei ansaitsisi edes muurahaista lemmikikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ymmärtää
Ei koirien maailmassa silti ole käsitettä 'tyhmä'. Eikä se koira tiedä, että 'piski' on haukkumasana, vaikka tulisikin luokse, kun huudat "PISKI TÄNNE!"
Eikö tyhmää koiraa saa sanoa tyhmäksi?