Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaat masentavat, ei varaa kallisiin valkaisuihin tai hoitoihin

Vierailija
18.02.2017 |

Osa hampaista on pahasti vinossa. Etuhampaiden reunat ovat röpelöiset. Etuhampaassa on myös iso valkoinen läikkä, joka oikein korostaa hampaiden keltaisuutta.
En juo kahvia tai punaviiniä, enkä polta, ja silti hampaani näyttävät inhottavilta. Kun hymyilen tai nauran, ja sitten muistan kamalat hampaani, alkaa hävettää :(
Ostin tänään ihanan lämpimän sävyisen huulipunan, mutta hampaat se saa näyttämään likaisilta. Kovin viileät sävyt taas eivät sovi mulle. Työasuni paitakin on väriltään puhtaan valkoinen... :(

Mitenköhän hampaat saisi nätimmäksi edullisesti? Ostin purkin Warpainttia eli sitä luonnollisesti vaalentavaa mustaa jauhetta, mutta enpä ole huomannut merkittävää tulosta viikkojen jälkeen. Youtuel All-in-one on nyt käytössä. Olen käyttänyt sitä aikaisemminkin ja sitkeästi harjaamalla huomasin eron hampaissani, mutta en muista sainko hampaita yhtään sen vaaleammaksi, mitä ne nyt ovat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suuhygienistilla hammaskiven poistossa. Pyydä, että poistaa samalla värjäymät kumilla. Se auttaa jo paljon. Lisäksi voit kokeilla kotivalkaisua. Esimerkiksi Isosmileltä voit tilata - en nyt muista merkkiä mutta katso sivut - kotivalkaisupakein, joka ainakin mulla on tepsinyt hyvin.

Vierailija
2/4 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy suuhygienistilla hammaskiven poistossa. Pyydä, että poistaa samalla värjäymät kumilla. Se auttaa jo paljon. Lisäksi voit kokeilla kotivalkaisua. Esimerkiksi Isosmileltä voit tilata - en nyt muista merkkiä mutta katso sivut - kotivalkaisupakein, joka ainakin mulla on tepsinyt hyvin.

Kävin vasta muutama kuukausi sitten poistattamassa hammaskivet, joten en ole varmaan menossa kuin aikaisintaan puolen vuoden päästä. En ole koskaan kuullut mistään kumista, mutta ensi kerralla pitää kysyä.

Kiitos kotivalkaisuvinkistä, löysin tuolta sivulta siis Crestin valkaisuliuskoja. On niitä näköjään monet kehuneet. Kuinkakohan tuolle valkoiselle läikälle hampaassani kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos puuttuu hampaita? ensin lähtivät paikat,sitten ite hampaat. Ei varaa hammaslääkäreihin

Vierailija
4/4 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kuulostaa oudolta, mutta mulla täysin gluteeniton ruokavalio poisti valkoiset läikät näkyvistä. Kannattaa googlettaa aiheesta gluteeni ja hampaat. Kellertävät mun hampaat on vieläkin, mutta paljon huomaamattomammat kun ei sieltä keltaisen seasta loista valkoiset kohdat. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme