Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avaudun, koska paha olla

Vierailija
18.02.2017 |

Moni varmaan tietää tunteen, että vaikka on ns. "kaikki hyvin elämässä", tuntuu silti tosi tyhjältä. Minulla on kaikki, mitä voisin toivoa; mies, ihanat lemmikit, iso vuokrakämppä, opiskelupaikka, raha-asiat hyvin jne., mutta silti tuntuu pahalta. Varsinkin yksin ollessa tuntuu, että maailma kaatuu päälle. Oon menettänyt jossain määrin otteen elämästä. Parisuhde tuntuu luisuvan kaverisuhteen puolelle, oon lihonu melkoisesti, minulla on jäänyt kaikki harrastukset pois, koska en vain jaksa tehdä mitään. En jaksa kiinnostua mistään, vaikka aikaisemmin olin todella tiedonjanoinen. Tällä hetkellä oon juonu pari lonkeroa ja oon yksin kämpillä, mikä tietenkin boostaa tätä pahaa oloa. Mies on kavereidensa kanssa viettämässä poikien iltaa. Tunnen oloni jotenkin tosi epähalutuksi, iljettäväksi ja unohdetuksi, vaikka hän ei todellakaan ole usein ulkona. Että tämmöstä. Kai toivon vaan jonkinlaista keskusteluseuraa tänne. Saa kertoa omasta elämästään, päivästään tai muusta, mikä mieleen juolahtaa :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, miullakin toisinaan iskee tuollanen olotila,vaan sitten tajuan miten paljon huonomminkin asiat vois olla,ja että huomenna on uus päivä. Lisäksi ves ja aspiriini helpottavat. Eteki jos aamulla paistaa aurinko.Tai iltapäivällä. Jaksamisia ja hyvvää jatkoa

Vierailija
2/2 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä, miullakin toisinaan iskee tuollanen olotila,vaan sitten tajuan miten paljon huonomminkin asiat vois olla,ja että huomenna on uus päivä. Lisäksi ves ja aspiriini helpottavat. Eteki jos aamulla paistaa aurinko.Tai iltapäivällä. Jaksamisia ja hyvvää jatkoa

Jees, kyllä tää tästä. Harmittaa vaan kun nykyisin niitä hyviä päiviä on vähemmän kuin huonoja. Vettä pitäisi kyllä ruveta juomaan. Se oikeasti virkistää. Ehkä haenkin ison pullollisen vettä, ja värjään vaikka ripset :) Pieniä tekoja. Tsemppiä sinnekki. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla