Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko työsi haudanvakavasti?

Vierailija
17.02.2017 |

Vai saako teidän töissä mokaillakin?

Olettaen, etteivät aivokirugit tai lennonjohtajat vastaile vauva-palstalla..... (mitä he tietenkin tekevät)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissani otan työni, mutta tiedostan sen, että olen ihminen ja ihmisille sattuu virheitä. Kenenkään henki ei ole minun käsissäni, mutta raha-asioihin vaikutan välillisesti.

Vierailija
2/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vähän on motivaatio kateissa. Ainakaan viikkoon ei ole tullut tehtyä yhtään mitään. Ei mitään. Ensi viikolla ehkä vähän pitää rypistää, ettei nyt kenkää saa. Ei siis kiinnosta *ittuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vähän leipääntynytkin olen. Vasurilla hoidan hommat vaikka unissani ja muuten vaan chillaan. Miksi stressata kun se ei kuitenkaan näy palkassa mitenkään?

Vierailija
4/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni hyvillä mielin ja niin hyvin kuin osaan. Mistään "haudanvakavuudesta" en halua kuullakaan, kun omasta ja tiimini työstä on kyse. Pitää olla hauskaa, vaikka vaadimme itseltämme todella paljon.

Vierailija
5/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, ja ristiriitaa tahtoo syntyä niiden työkavereiden kanssa, joille on kunnia-asia lusmuta uskottavasti ja huomaamattomasti.

Ja lakaista selvittämättömät yksityiskohdat maton alle, jotta päästäisiin ensimmäisenä jonottamaan ylpeänä kellokortin alle.

T.postilainen

Vierailija
6/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta esimieheni ottaa. Toki teen työni hyvin, mutta esimiehelle ei riitä että asiakas on työni jälkeen tyytyväinen - jos hän olisi tehnyt jotain eri tavalla niin minä olen tehnyt asiat huonosti. En kyllä jaksa pitää esimiestäni juuri minään.

Vierailija
7/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egosta luopuminen tarkoittaa ettei millään ulkoisella tekemisellä tai statuksella (tai edes omilla ajatuksilla tai mielipiteillä) ole absoluuttista arvoa, arvo on aina sekundäärinen. Työn voi silti tehdä hyvin. Jotkut ihmiset rakentavat egoaan esim. työelämä-statuksella ja sitä kautta ihminen ei voi tulla onnelliseksi.

Vierailija
8/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Jotkut ei juuri koskaan tee virheitä, mutta eivät koskaan kehitä mitään. Toiset mokailee enemmän, mutta kehittävät uutta.

Vierailija
9/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Nykyään olen rennompi.

Vierailija
10/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuus ratkaisee. Jotkut ei juuri koskaan tee virheitä, mutta eivät koskaan kehitä mitään. Toiset mokailee enemmän, mutta kehittävät uutta.

Tai toiset pysyvät kehityksen mukana kevyesti mokailematta samalla kehittäen, toiset taas ei.

Vierailija
11/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni niin hyvin kuin mahdollista enkä anna väsymyksen ja leipääntymisen näkyä. Yleensä.

Huumoria pitää olla työnteossa mukana niin jaksaa.. eikä kaikkea ottaa niin vakavasti!!!

Vierailija
12/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ottaa, koska virheistä voi lähteä täysin viattomilta sivullisilta henki. Alkaa vaan ote lipsumaan kun vuosikaudet vetää hemmetillisessä univajeessa ja kiire on järkyttävä.

Vierailija
13/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi minkälaista paskaduunia niin teen sen kunnolla. Olen vähän sellainen on-off-tyyppi.

Vierailija
14/15 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Mutta toivon että naapuri ottaa. Asun hautuumaan vieressä. Suomussalmella kuulemma oli haudankaivaja kaivanut montun väärään kohtaan ja ruumis oli pitänyt siirtää seuraavalla viikolla. Jotta jos ottisivat vakavammin täällä

Vierailija
15/15 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut. Nykyään olen rennompi.

Minä teen näin myös. Olen sitä ihmistyyppiä, joka ajaa ittensä burnikseen, jos suhtautuu työhönsä liian vakavasti.

Huumoria pitää olla, ja tulen hulluksi besserwissereiden ja perfektionistien keskellä. Onneksi on nyt ihanat työkamut :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme