Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia kosovolaisista miehistä sängyssä

17.02.2017 |

Olen huomannut monella naisella on nykyään kosovolainen mies.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miten on tamperelaisten laita? Siis ovatko millaisia sängyssä. Yllättävän monella tamperelainen mies, nääs....

Vierailija
2/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n mamubatja team tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, niin tiedät.

Vierailija
4/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, eiköhän ne ole yksilöitä.

Vierailija
5/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, johan oli taas aloitus. Ap ajatusmaailman mukaisesti, "jos olet maannut yhden kosovolaisen kanssa, niin olet maannut kaikkien kanssa". Sama tosiaan kysyä onko kokemuksia kuopiolaisista tai oululaisista miehistä sängyssä...

Vierailija
6/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan monet ovat ainakin sovinistisia sekä pitävät isoa ääntä itsestään ja omasta arvostaan. Siis ihan nuorempikin suomessa syntynyt porukka kokee suurta tarvetta todistella omaa maskuliinisuuttaan sekä alentaa naisia. Surullista.

Vierailija
7/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surulista tuossa on? He ovat miehiä.

Vierailija
8/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parempia kuin suomi miehet, ja useampi haluaa kerralla. Suomi pojilla menee siinä vaiheessa pupupöksyyn.. Suosittelen kokeilemaan, et ainakaan suomalaisiin miehiin palaa..

Vierailija
9/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ikävä kyllä. Kehui alusta asti kovasti seksitaitojaan ja miten naiset sängyssä hänen kanssa ollessaan huutavat vaan "Oh my god Ditmir, OH MY GOD!!!". Ex-vaimonkin kanssa oli vaan kuulemma seksiä seksiä seksiä :-D. Oli vähän omituista kuunnella niitä juttuja.

Mun kanssa ei sitten seissyt kunnolla ja jos seisoi edes jotenkin niin seksi kesti valehtelematta puoli minuuttia. Kaiken lisäksi pelkäsi hysteerisesti että yrittäisin hankkiutua salaa raskaaksi, koska suomalaisilla naisilla on kuulemma tapana tehdä niin.

En tiedä miksi menin edes tyypin kanssa sänkyyn, laitetaan vaikka nuoruuden hölmöyden ja pitkän sinkkuilun piikkiin. Oli myös tosi omistushaluinen niin kuin kosovolaiset miehet kai yleensä on. Luoja ota minut jo pois täältä kun oon tämmöistä mennyt joskus tekemään :-O :-O

Vierailija
10/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta ikävä kyllä. Kehui alusta asti kovasti seksitaitojaan ja miten naiset sängyssä hänen kanssa ollessaan huutavat vaan "Oh my god Ditmir, OH MY GOD!!!". Ex-vaimonkin kanssa oli vaan kuulemma seksiä seksiä seksiä :-D. Oli vähän omituista kuunnella niitä juttuja.

Mun kanssa ei sitten seissyt kunnolla ja jos seisoi edes jotenkin niin seksi kesti valehtelematta puoli minuuttia. Kaiken lisäksi pelkäsi hysteerisesti että yrittäisin hankkiutua salaa raskaaksi, koska suomalaisilla naisilla on kuulemma tapana tehdä niin.

En tiedä miksi menin edes tyypin kanssa sänkyyn, laitetaan vaikka nuoruuden hölmöyden ja pitkän sinkkuilun piikkiin. Oli myös tosi omistushaluinen niin kuin kosovolaiset miehet kai yleensä on. Luoja ota minut jo pois täältä kun oon tämmöistä mennyt joskus tekemään :-O :-O

Noo kyllä tuo varmaan suomalaisen miehen voittaa! 😂