Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nollatuntisopimus ja veroprosentti

Vierailija
17.02.2017 |

Miten te nollatuntisopimuksella työtä tekevät olette määritelleet sopivan veroprosentin? Olen ihan pihalla, että miten se kannattaisi määritellä. Jos saan tunteja vain vähän, niin ei tunnu oikein kivalta maksaa hirveitä veroja muutenkin pienistä ansioista, mutta sitten taas jos saan täydet tunnit ja veroprosentti on pieni, niin tulee hirveät mätkyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa alhaisen veroprosentin ja sitten jos päivässä / viikossa / kuukaudessa menee yli sen rajoista, ottaa lisäprosentilla. Onko sulla millainen verokortti? Mulla tuli automaattisesti sellainen, jossa päätoimen tuloissa näkyy tuo vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verokortista se prosentti on otettu multa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa alhaisen veroprosentin ja sitten jos päivässä / viikossa / kuukaudessa menee yli sen rajoista, ottaa lisäprosentilla. Onko sulla millainen verokortti? Mulla tuli automaattisesti sellainen, jossa päätoimen tuloissa näkyy tuo vaihtoehto.

Mulla ne rajat on tosi alhaiset, koska tein viime vuonna niin vähän töitä. Valmistuin kesällä ja olin loppuvuoden työttömänä ja tein keikkatöitä, eli ne rajat on laskettu sen mukaan. Voisi kai sitä tuollakin verokortilla tehdä, mutta käytännössä sitten saattaisi tulla aika äkkiä se lisäprosentti, joka taas on mun mielestä vähän liian kova odotettuihin ansioihin nähden :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi