Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat äidilliset ja miehiä palvelevat 50-luvun naiset

Vierailija
17.02.2017 |

50-luvun miehet teki suomalaisesta naisesta kovan. Miehet ryyppäsi, tuijotti pulloon ja oli kykenemättömiä elämään normaalia elämää. Naiset otti ohjat käsiinsä, jotta perheet tulivat toimeen sillä vähällä, mitä oli. Minä olen tällaisen justiinan tyttärentytär, ja mummoni sanoi minulle pienestä saakka, että älä anna miesten jymäyttää sinua ja teet itse elämäsi sellaiseksi kuin haluat. Ja älä hanki lapsia kun nykyään ei ole enää pakko, vaan matkustele ja ELÄ!

Mummo <3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oli siis sodasta menneet henkisesti rikki. Naiset kannatteli yhteiskuntaa.

Vierailija
2/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jösses miten tunnevammasta porukkaa ne kasvattikaan, kun katsoo 49-50-luvulla syntyneiden tunneälyä ja empatiakykyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, äitiäni mummo tuntui välillä pitävän kaiken pahan alkuna ja juurena, naisena jonka kuuluu kärsiä kuten hänkin. Lapsenlapsilleen osasi jo vähän sanoittaa itseään. Ei ole helppoa ollut, kenelläkään.

Vierailija
4/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minunkin äitini!

Vierailija
5/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli pointtisi? Ei pitäisi hankkia lapsia koska mummosi sanoi niin?

Vierailija
6/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli pointtisi? Ei pitäisi hankkia lapsia koska mummosi sanoi niin?

Heh minullekin sanottiin noin, totesin siihen etten pidä matkustamisesta ja haluan yhden lapsen. Välillä tuntuu, että jotkut pitää suurena syntinä jos joku viihtyykin kotonaan eikä riennoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän