Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viestittely uuden miehen kanssa?

Vierailija
17.02.2017 |

Noniin, kysympä täältä.. löysin netistä kiinnostavan miehen ja laitoin viestiä. Mies vastasi ja on viestitellyt minulle heti aamulla ja illallakin kysynyt kohteliaasti kuulumisia. En siis itse ole tehnyt aloitusta sen ekan viestin jälkeen.. nyt miehestä ei ole kuulunut pariin pvään.. onko nyt syynä että häntä ei enää kiinnosta vai onko minun 'vuoro' kysyä häneltä kuulumisia? Mies on siis vaikuttanut ihan ok tapaukselta. En halua säikäyttää ja ruikuttaa perässä, etsin vakavasti otettavaa parisuhdetta. 40+. Mitä sanoo av-raati????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
2/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus viesti voi mennä vain ohi. Ihan ekasta oharista en tekisi päätelmiä.

Minunkin mieheni alussa ei vastannut, sanoi "antavansa tilaa". Olemme kuitenkin nykyään naimissa. Ja joo, yli 40 olimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei hänellä ole mennyt viestit ohi. Hän on ollut se aktiivisempi viestittäjä.. onko näissä jotain peliä, että toisestakin (siis minusta pitäisi kuulua)?

Ap

Vierailija
4/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle vielä yksi viesti (tyyliin olen tänään menoss tuonne, haluatko liittyä seuraan), mutta sen jälkeen unohda, jos ei tule viestiä tai kieltäytyminen. Jos hän on kiinnostunut, mutta ei oikeasti pääse, niin pallo on sitten hänellä.

Vierailija
5/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voin kysyä kuulumisia... mutta mies pyytää tapaamiseen jos on mies. Siinä on raja. 40+ täällä kuitenkin.. :)

Ap

Vierailija
6/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voin kysyä kuulumisia... mutta mies pyytää tapaamiseen jos on mies. Siinä on raja. 40+ täällä kuitenkin.. :)

Ap

Minä olin 45 (ja mies 46) kun tapasimme. Olen myös ehdoton, että mies pyytää treffeille, ja niin hän pyysikin. Sen jälkeen hän oli hiljaa. Onneksi minulla oli tekosyy, jonka varjolla "jouduin" pyytämään hänet käymään. Todennäköisesti mies ei olisi pyytänyt minua uudelleen, ellen minä olisi tehnyt seuraavaa aloitetta.

Sinuna siis keksisin jotain, johon mies joutuu vastaamaan kyllä tai ei. Jos kysyt vain kuulumisia, niin keskustelu jää kesken.

Vierailija
8/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ihmiset voinee ihan vaan viestitellä siten kuin parhaalta tuntuu ja jättää ne typerät pelailut nuoremmille ja niille jotka niitä vielä jaksaa. Jos ei ole tarkoitus jatkaa arvausleikkiä parisuhteessa, en ymmärrä miksi sitä pitäisi jaksaa viestittelyn alkuvaiheessakaan.

Vierailija
9/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä jos sinäkin tulisin tälle vuosituhannelle. Minä olen miehenä kyllästynyt näihin "miehen pitää" juttuihin. Jos olet henkilöstä kiinnostunut niin toimi äläkä odota. Miksei nainen voi yhtä hyvin ehdottaa tapaaamista?

Vierailija
10/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota...minä olen aina elänyt siinä uskossa, että viestittely on vastavuoroista. Mies lähettää viestin ja sinä vastaat...ja kun sinä lähetät viestin...no etköhän tajua ap. Jos olet huono viestittelemään niin se kannattaa sanoa suoraan miehelle ja panostaa nopeaan tapaamiseen. Nykyään nainenkin voi ohimennen ehdottaa tapaamista vaikka töiden jälkeen jos suora treffikutsu ei istu omaan maailmankatsomukseen.

Vierailija
11/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?! Meinaatko että miehen pitäisi viestitellä vaikka sinä et vastaa? Kyllä toi on ihan vastavuoroista toimintaa. Jos mies (tai nainen) kyselee jotain ja toisesta ei kuulu mitään, niin kyllä se kertoo ettei kiinnosta. Ja tosiaan, tule tälle vuosituhannelle. Jos mies on kiinnostava, pyydä häntä ulos, jos sua ei kiinnosta, sano se miehelle.

Vierailija
12/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei hänellä ole mennyt viestit ohi. Hän on ollut se aktiivisempi viestittäjä.. onko näissä jotain peliä, että toisestakin (siis minusta pitäisi kuulua)?

Ap

Oletko tosissasi? Mies on viestitellyt, vastaat niihin ja et lähetä hänelle omasta aloitteesta mitään viestiä? Kuka nyt yksipuolisesti jaksaa viestitellä? Mies varmaan ajatteli, ettet ole kiinnostunut ja siirtyi seuraavaan.

Vierailija
13/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus.. Sen olen oppinut, että jos nainen jättää vastaamatta yhteenkään viestiin, niin se pitää unohtaa ja siirtyä seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi