Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mursi ranteensa Lidlissä - Lidl korvasi 400 euroa

16.02.2017 |

Lidlin työntekijät teloivat naosen kärrylavalla kun tämä oli ostamassa maitoa:

Törmäyksestä pöllämystynyt Lajunen meni kassalle ostoksiaan maksamaan. Kassatyöntekijä ihmetteli, miksi asiakas oli yltä päältä rahkassa. Kun hän kertoi, mitä oli tapahtunut, kassa kehotti täyttämään tapaturmailmoituksen.

– Olin pökerryksissä ja onnellinen, etten iskenyt päätäni metalliseen aisaan. Mutta ranne siinä murtui ja polvissa oli poikittainen viiva, todennäköisesti sen täytyi ilmalennossa osua maitokaapin oveen.

Korvaus: Takin pesu ja 400 euroa kipukorvauksia

Kotona hän huomasi, että sukkahousut olivat nilkkojen kohdalta rikki. Seuraavana päivänä Lajunen kävi Helsingissä terveyskeskuksessa näyttämässä rannettaan ja polveaan lääkärille. Myöhemmin ranteen kuvauksissa selvisi, että vasemmassa ranteessa oli irtopalanen. Ylilääkäri sanoi, ettei kipeälle ranteelle ollut tarpeen tehdä mitään.

Törmäyksen jälkeen Lajusen päätä särki useiden viikkojen ajan. Rannetta särkee ja pistää vieläkin, Lajunen kuvailee lähes viisi kuukautta tapaturman jälkeen. Hän toivoo, että ranne voitaisiin leikata tai tutkia yksityisellä lääkärillä.

– Lidl maksoi rahkaan tahriintuneen takin pesun ja kipukorvauksia 400 euroa. Jouduin vielä rannetuen ostamaan ja siihen meni 55 euroa. Kysyin, että onhan teillä vakuutus, että enkö pääse yksityislääkärille? Mutta he sanoivat, että pitää mennä julkisille tai maksaa itse.

Tähän asti Lajunen on tehnyt keikkaluontoisesti lastenhoitotöitä muutaman päivän kuukaudessa. Normaalisti hän tienaa lastenhoitotöistä noin 400 euroa kuukaudessa ja on valittanut Lidlille myös ansionmenetyksistä, sillä kipeällä ranteella hän ei pysty nostamaan pieniä lapsia.

– Minun olisi pitänyt yksilöidä jokainen työpäivä, mutta en pysty yksilöimään, kun saan keikoista tiedon puhelimitse tai tekstiviestillä. Otin tiedot ylös, kuinka paljon olen tehnyt töitä vuodesta 2010. Mutten voi antaa Lidlille tietoja perheistä, joiden lapsia käyn hoitamassa.

Hän on myös tehnyt vanhuksille ruokaa seurakunnassa vapaaehtoistyönä, mutta vasemmalla kädellä sämpylöiden pyörittäminen ja painavien kattiloiden nostelu ei ole enää onnistunut.

– Olen pettynyt Lidlin toimintaan. Jos heillä on vakuutus, niin miksi ei voi mennä yksityiselle lääkärille? Sain nyt kipeän ranteen ja polven. Minusta tämä on hirveän väärin asiakasta kohtaan, koska jos jotain asiakkaalle sattuu, korvausta ei saakaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005091045.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa luki, että lidlin mukaan nainen olisi itse törmännyt lavaan. Eli voi olla, että valittaa turhasta.

Vierailija
2/5 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jenkkityyliin Suomessa menossa touhu, aina pitäisi joku muu saada maksamaan ja itse ei olla valmiita ottamaan vastuuta mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä edes sanottiin että ranteessa oli murtuma? Jutussa puhuttiin vain, että ranteesta löytyi palanen. Oliko edes tuosta Lidlin tapahtumasta peräisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme