Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitiivinen ihminen voisi kokeilla ennustaa jollekin.

Vierailija
18.03.2006 |

Kerro itsestäsi niin paljon kuin kehtaat, mutta jos sinulla ei ole mitään isompaa kriisiä tai asiaa joka painaa, niin älä kysy sitten ollenkaan. Tarvitsen vahvoja " viboja" ihmisestä kenestä koitan katsoa jotain. JOten mitä enemmän pystyt kertomaan sen parempi. Enkä lupaa vastata järjestyksessä vaan vastaan sille kenestä näen jotain.

Muista kertoa oma nimesi.

A

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Leena. Olen usean lapsen yksinhuoltaja ja ollut yksin jo aika kauan. Tykkään lapsista ja eläimista ja luonnosta. Olen semmoinen romanttinen luonne. Mieltä painaa vähän kaikki asiat. Rakkaus, raha, asuntojutut. Näkisistkö näistä mitään?

Vierailija
2/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova vauvakuume päällä jo toista vuotta mutta tuloksena vain kaksi keskenmenoa :( Asia painaa kovasti mieltäni. Myös työttömyys on huolenaiheena.

Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut ja huumorintajuinen ihminen. Parisuhde on kunnossa ja elämä muuten " kunnossa" . Terv: Tanja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea, pitkä, hoikka. Yksi lapsi ja avomies. Asumme omakotitalossa. Palvelualalla työskentelen.

Mitäs näkyy?

Vierailija
4/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Leena. Olen usean lapsen yksinhuoltaja ja ollut yksin jo aika kauan. Tykkään lapsista ja eläimista ja luonnosta. Olen semmoinen romanttinen luonne. Mieltä painaa vähän kaikki asiat. Rakkaus, raha, asuntojutut. Näkisistkö näistä mitään?

.....................................

Näen silmälasipäisen, yli kolmekymppisen tummahkon naisen. Olet haaveilija, ja liiallinen haaveiluun taipuvaisuus on joskus estänyt sinua saamasta /savuttamasta jotain, koska et ole osannut tarttua hetkeen. Et ehkä ole vielä edes ymmärtänyt asiaa, mutta näen siis menetetyn tilaisuuden jonkun miehen kanssa...tästä ei ole kauaa ja mies on ilmeisesti jollain tapaa vielä elämässäsi. Näen sinut yhdessä kahvipöydässä vaalean miehen kanssa, itseäsi vanhemman. Keittiö on pirttimäinen, nauratte.

Sorry, en osaa kertoa enempää....

A

Vierailija
5/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei osunut, ei ikä, eikä luonnekuvaus. Tuollaista itseäni vanhempaa, vaaleaa miestä ei elämässäni ole eikä ole edes ollut.. eikä muitakaan parisuhteita tai menetettyjä tilaisuuksia, olen keskittynyt vain lapsiini ja oman elämäni elämiseen, miehiä ei ole elämässäni ollut. Parempaa onnea seuraavan kanssa.

Vierailija:

.....................................

Näen silmälasipäisen, yli kolmekymppisen tummahkon naisen. Olet haaveilija, ja liiallinen haaveiluun taipuvaisuus on joskus estänyt sinua saamasta /savuttamasta jotain, koska et ole osannut tarttua hetkeen. Et ehkä ole vielä edes ymmärtänyt asiaa, mutta näen siis menetetyn tilaisuuden jonkun miehen kanssa...tästä ei ole kauaa ja mies on ilmeisesti jollain tapaa vielä elämässäsi. Näen sinut yhdessä kahvipöydässä vaalean miehen kanssa, itseäsi vanhemman. Keittiö on pirttimäinen, nauratte.

Sorry, en osaa kertoa enempää....

A

Vierailija
6/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mitään minusta?

Kova vauvakuume päällä jo toista vuotta mutta tuloksena vain kaksi keskenmenoa :( Asia painaa kovasti mieltäni. Myös työttömyys on huolenaiheena.

Olen luonteeltani ulospäinsuuntautunut ja huumorintajuinen ihminen. Parisuhde on kunnossa ja elämä muuten " kunnossa" . Terv: Tanja

................................................................

Oletko vaalea ja hieman pyöreä? Hymyilevä? Näen myös täysin toisenlaisen naisen, joten olen hieman hämmentynyt (pitkä, tumma, hyvin hoikka, ohuthuulinen ja kylmännäköinen) näin kahdesta vastakohdasta, jotka molemmat voisivat edustaa sinua. Tai ehkä ei heistä kumpikaan. JOtenkin ristiriitaisia fiiliksiä saan sinusta. Minusta tuntuu että taistelet kovasti masentumista ja surua vastaan, et halua antaa negatiivisille tunteille periksi. Mielesi tekisi luovuttaa.

Kaipaat tukea taholta, joka ei sitä pysty eikä osaa antaa. Kovasti yrität taistella tosiasioita vastaan. Näen sinulla kyllä lapsen, pienen pojan vaaleansiniseen vilttiin kapaloituna ja hymyn kasvoillasi. Tähän kuvaan yhdistyy tuo vaalea nainen.

Näen että sinua ympäröi rakastava(t) ihmiset. Mutta sinun on yritettävä täyttää tyhjyys jollain ihan uudella asialla. Sen jälkeen nuo kaipaamasi asiat tulevat elämääsi.

A

Vierailija
7/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain saanut tarpeeksi irti kertomuksestasi. Täytyy valita henkilöt tarkemmin.

A

Vierailija
8/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani sihteeri, kaksi lasta ja olen naimisissa kuudetta vuotta. Koirakin löytyy. Harrastan paljon liikuntaa, musiikkia, huonekalujen entisöintiä. Rakastan laulamista. Nimeni on Katja.

Riittääkö?

Vierailija
9/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni oikein :)

Olen vaalea ja mukava ihminen mutta toisaalta myös kova/kylmä ja aika periksiantamaton kaikessa...

Kovaa taistelua tässä on käyty ajatuspuolella. Että mitä pitäisi tehdä jne.... Yksi lapsi meillä on, poika jonka olemme saaneet vuosia sitten. Ja toivottavasti vielä saisimme sen toisenkin lapsen, joskus.

Vierailija
10/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotias hienostomamma. Asumme Westendissä 320-neliön talossa. Naimisissa 10 vuotta, lapsi 9 vuotta. Mies johtajana it-firmassa, minä yksityislääkäri. Lapsi käy englantilaista koulua. Harrastukset laskettelu, mökkeily Turun saaristossa, matkustelu.

Vierailija
11/11 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ammatiltani sihteeri, kaksi lasta ja olen naimisissa kuudetta vuotta. Koirakin löytyy. Harrastan paljon liikuntaa, musiikkia, huonekalujen entisöintiä. Rakastan laulamista. Nimeni on Katja.

Riittääkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi