Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa todella huonoa meikkaajaa

Vierailija
16.02.2017 |

Monta kertaa jo olen päättänyt lopettaa kasvojen ihon kiusaamisen, mutta aina tulee uudestaan ajatus että naisen pitää meikata kelvatakseen :( En halua tehdä turhia meikkiostoksia joten etsin apua täältä.

Joka päivä teen näin: Levitän erisan kosteusvoidetta kasvoille ja kulmakarvoihin, kulmakarvat tummennan essencen kulmakynällä.
Saa kertoa jos on parempia mutta halpoja tapoja tehdä kulmakarvat.

Viikonloppuna meikkaan poikaystäväni iloksi näin: Aluksi jokapäiväiset kulmakarvat, ripsien taivutus ja essencen get big lashes vedenkestävä ripsiväri.
Hyviä edullisia ripsivärejä saa ehdottaa. Tähän nykyiseen olen kuitenkin tyytyväinen.

Kasvoja varten minulla on erilaisia tuotteita. Mikään ei kuitenkaan ole toiminut hyvin. Kun viimeksi vuoden alussa yritin tehdä kasvoistani tasaiset, poikaystävä kysyi mitä kuivaa minun naamassani on :( Sanoi etten saisi enää peittää hyvää ihoani. Vaikka minulla ei ole aknea tms suurempia erottuvia kohtia ihossa, on se silti huono ja epätasaisen värinen. Ihon täytyy näyttää "muoviselta" kuten kaikilla muilla jotka meikkaavat.

Päätin ostaa primerin (Rimmelin stay matte) ja cc-voiteen (Lumene) koska luulin niiden tasoittavan ihoa meikkiä varten. Cc-voide vaan hilseilee kun yritän hellästi levittää sitä primerin päälle :( Olen antanut primerin vaikuttaa puolituntia ja välillä levittänyt cc-voiteen samantien.

Haluaisin saada vinkkejä toimivista meikkivälineistä kuivalle iholle. Myös se muuten kiinnostaa, ovatko silmänympärysvoiteet kuinka tärkeitä? Ne kuulema ehkäisevät ryppyjä. Entä jokin kiinteyttävä pikakaunistaja? Se kai pitäisi laittaa ennen primeriä. Pitääkö kasvoja kuoria monta kertaa viikossa?

N20

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna meikkaan poikaystäväni iloksi näin: ...

Älä vittu viitti meikkaa kenenkää iloks. LOPETA.

0/5.

Vierailija
2/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna meikkaan poikaystäväni iloksi näin: ...

Älä vittu viitti meikkaa kenenkää iloks. LOPETA.

0/5.

Miksen meikkaisi kun poikaystävä siitä pitää? Varmasti suurin osa meikkaa sen vuoksi että herättäisi muissa positiivisia ajatuksia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ap aikuiseksi ensin :/

Ja sen Lumenen cc-voiteen alle et tarvitse primeria, se voide on erinomainen ihan yksistään.

Kun teet meikin, aloitat meikkipohjasta. Eli kosteusvoide, silmänympärysvoide, meikkivoide ja puuteri jos tarvitsee. Sitten teet kulmat. Sitten taivutat ripset ja laitat ripsaria. Vähän poskipunaa, ja viimeiseksi huulikiiltoa tai huulirasvaa.

Miehet eivät muuten pidä meikkaavista naisista. Tai siis, arvostavat jos vähän laittaa (yllä kuvattu on hyvä määrä), mutta sitä "muovista" ihoa ei halua kukaan katsella.

Kuten sanottu, kasva aikuiseksi ja opettele kelpaamaan itse itsellesi. Sitten sen jälkeen voit opetella meikkaamaan jos kiinnostaa enää.

Vierailija
4/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäsi Rimmelin primer on tarkoitettu tosirasvoittuvalle iholle ehkäisemään kiiltoa, kuivaihoiselle se ei sovellu ollenkaan. L'orealin Nude Magique BB-voide kosteuttaa ja tasoittaa epätasaisuuksia ilman maskimaista tuntua ja näkyvää meikkikerrosta, kokeilepas sitä seuraavaksi. Parikymppisenä et vielä tarvitse kiinteyttäviä pikakaunistajia sun muita kypsän naisen iholle tarkoitettuja tuotteita.

Vierailija
5/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita erisania kasvoille. Itse tein sen virheen joskus ja iho kuivui ruvelle.

Olen jo vuosia käyttänyt apteekin vichy sarjaa kosteutukseen. Iho kiittää!

Vierailija
6/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva ap aikuiseksi ensin :/

Ja sen Lumenen cc-voiteen alle et tarvitse primeria, se voide on erinomainen ihan yksistään.

Kun teet meikin, aloitat meikkipohjasta. Eli kosteusvoide, silmänympärysvoide, meikkivoide ja puuteri jos tarvitsee. Sitten teet kulmat. Sitten taivutat ripset ja laitat ripsaria. Vähän poskipunaa, ja viimeiseksi huulikiiltoa tai huulirasvaa.

Miehet eivät muuten pidä meikkaavista naisista. Tai siis, arvostavat jos vähän laittaa (yllä kuvattu on hyvä määrä), mutta sitä "muovista" ihoa ei halua kukaan katsella.

Kuten sanottu, kasva aikuiseksi ja opettele kelpaamaan itse itsellesi. Sitten sen jälkeen voit opetella meikkaamaan jos kiinnostaa enää.

Kiitos neuvoista!

käytän primeriä jatkossa vain jos aion laittaa paksumpaa meikkivoidetta. Pitääkin käydä jonain päivänä ostamassa silmänympärysvoide.

Iho vaan näyttää jotenkin kuivalta kun laitan cc-voidetta. Se väri menee ihohuokosten sisälle ja lopputulos on rumempi iho kuin ennen meikkiä. Ehkä keskityn katsomaan sitä väärässä valossa (vessassa) ja liian läheltä? Saattaahan se olla niin, että kaukaa katsottuna iho näyttääkin hyvältä.

Poikaystäväni on tehnyt selväksi ettei muovisuudesta pidä. Hänelle riittää että meikkaan ripset ja kulmakarvat. Jokin siinä tasaisessa ihossa kuitenkin vetää minua puoleensa. 

Vaikea saada itsetuntoa kuntoon kun ulkopuolelta tulee koko ajan vaatimuksia "Jokaisen naisen pitäisi meikata näin" jne. Ap

Vierailija
7/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämäsi Rimmelin primer on tarkoitettu tosirasvoittuvalle iholle ehkäisemään kiiltoa, kuivaihoiselle se ei sovellu ollenkaan. L'orealin Nude Magique BB-voide kosteuttaa ja tasoittaa epätasaisuuksia ilman maskimaista tuntua ja näkyvää meikkikerrosta, kokeilepas sitä seuraavaksi. Parikymppisenä et vielä tarvitse kiinteyttäviä pikakaunistajia sun muita kypsän naisen iholle tarkoitettuja tuotteita.

Kiitos! Lopetan sen käyttämisen. Pitääkin hankkia tuo BB-voide jossain vaiheessa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän