Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako kukaan ns. halpishaalareita?

Vierailija
18.03.2006 |

Siis sellasia n. 20¿ maksavia? Ite oon tähän asti melkeen niitä ostanu ja aatellu, että on pienet jo siinä vaiheessa kun menevät rikki. Niin on kyllä käynytkin. Mutta kurahousuthan on aina pitäny pukea päälle. Eikä vaatteet sittenkään oo aina kuivia. Nyt oon aatellu satsata vähän enemmän ja laadukkaamppiin tuotteisiin. Ja ainakin äskeisen ulkoilun (vettä sataa) perusteella valinta ei oo ollu huono.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin alennusmyynnistä/outletista voi saada Ellen haalarin 10 eurolla, Ebaysta Kenzon haalarin 15 eurolla, kirpparilta Legon haalarin 2 eurolla. :)

Laadukkaat kestävät muillekin lapsille, kun yhdelle.

Ja laadukkaista saa vielä omansa pois, kun myy eteenpäin :)

Vierailija
2/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja HAALARI TODELLA PITI VETTÄ! Maksoi vain 24 euroa. Ollut meillä erittäin kovassa käytössä esim. lapsen ollessa isin apuna autonpesussa ei kertakaan ole päästänyt kosteutta läpi. Harmittaa vaan etten ostan siskolle samanlaista haalaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvasta talvihaalarista ei ole (kalliiseen verrattuna) muuta huonoa sanottavaa tältä talvelta kuin että jalkalenksun nappi irtosi. Eli tyytyväinen olen, kumpiinkin.

Vk-haalareissa ihan sama juttu. Tai siis halvemmassakaan ei ollut MITÄÄN vikaa :)

Vierailija
4/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen esim. Travallen Remuja. Niissä on kosteussuoja. Ostin viime kesänä kummallekin lapselle edellä mainitut kunnon asut.

Noi muotimerkkituotteet mitä kakkonen suosittelee ei oikein vakuuta minua. Legon vaatteet on päästäneet väriä ja tuskin Kenzolla on hajuakaan Suomen ulkoiluolosuhteista..

Vierailija
5/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin puku on tainnut olla just tuo 20,- seppälästä,

lapsilla ei koskaan ole olleet polvet tai peput märät sisäpuolelta,

haalarit on kestäneet vanhemmalta seuraavaksi talveksi nuoremmalle kakkospuvuksi.

Minulla ei siis mitään huonoa sanottavaa noista halvemmista puvuista,

siksi en ole edes harkinnut ostavani kalliita merkkipukuja!

Vierailija
6/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestänyt ja nyt menee vielä keväällä, ostin kyllä Lennen 2-osaisen myös, mutta haalaria käytetään rapakelillä.