Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytynyt keskenmeno tyhjennys lääkkeillä

Vierailija
16.02.2017 |

Raskausviikko 11 kun sain sairaalasta neljä tablettia mukaan. Seuraavana aamuna työnsin tabletit lähelle kohdunsuuta. Päivällä kävin pitkällä lenkillä, valmistin aterian perheelle, söimme yhdessä. Tyhjentyminen alkoi kuin salama kirkkaalta taivaalta ruokapöydässä. Verta holahti kahdesti niin paljon, että ruokapöydän tuoli lainehti verta. Kävelin vessaan. Tuli heikko olo, pahoinvointi ja pyöräytti. Enempää en muista, heräsin verilammikon päältä vessan lattialta. Mieheni kertoi, että silmäni oli alkanut pyörimään päässäni ja olin alkanut korisemaan, olin täysin veltto. Hän nosti kainaloiden alta minut lattialle makaamaan. En pystynyt yrityksistä huolimatta nousemaan ylös lattialta, koska aina tuli uudestaan huono olo ja silmissä sumeni. Vessan lattiamatolla oli suuri ison miehen nyrkin kokoinen istukka , sekä ruskuaispussi sekä sen sisällä oleva alkio ( oli kuollut ennen viikkoa 10). Verta lainehti lattioilla. Haluan tällä ilmaista, että tyhjennys oli niin raju, että yksin en olisi halunnut olla. En myöskään osannut varautua tälläiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi soitti ambulanssin että pääsit sairaalaan?  Otan osaa suruusi.

Vierailija
2/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itsellä kokemus samansuuntainen, viikkojakin oli suunnilleen saman verran. Oksensin ja ripuloin, kipu niin kovaa etten pystynyt olemaan missään asennossa enkä missään paikassa. Mitkään kipulääkkeet eivät toimineet. Sairaalassakaan eivät osanneet tehdä mitään oloni helpottamiseksi, ihmettelivät vain oireiden rajuutta. Vuodin verta litrakaupalla, mutta kaavintaan sekin lopulta meni. Turhaa kärsimystä.

Aika monelle Cytotekin vaikutukset ovat juuri nuo. Trauman jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin mulle tyhjennys tehtiin sairaalassa, luojan kiitos. Kotona en olis selvinnyt. Kkm huomattiin myös viikolla 12 ultrassa Mutta kesken oli mennyt jo viikolla 7. Kivut oli jotain aivan kauheeta kun cytotecit alkoi vaikuttaa. Taju meinas moneen kertaan lähteä kun vessaan piti mennä. Sain jonkun kipulääkkeen myös pakaraan joka auttoi jonkin verran. Muutenkin kyllä ihmetyttää että miksi noita ei tehdä aina sairaalassa, tosi monelta muulta kuullut samaa että kivut on ollut ihan järkyttäviä ja taju meinannut lähteä..

Vierailija
4/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt samaa. Verta tuli niin paljon , että alushousut piti vuorata siteen lisäksi pyyhkeellä, ja sitäkin piti vaihtaa tiuhaan. Lopulta raahauduin kylpparin lattialle ryömimällä, kun en enää pystynyt kävelemään, silloin onneksi mies heräsi ja soitti ambulanssin. Pyörryin sinne vessan lattialle.

Sairaalassa sitten päädyin vielä kaavintaan... Olin rv 14.

Vierailija
5/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Cytotecien käyttöohjeeksi, että ne pitää ottaa seurassa, yksin ei saa missään tapauksessa olla. Ja sinä lähdit lenkille? Hui! Minä vuodin niin rajusti, että jouduin päivystyksen kautta kaavintaan, mutta rajuja kipuja ei ollut. Tavallisista siteistä ei ole mitään iloa siinä hommassa, suosittelen varautumaan kunnon suojilla. Osanottoni keskenmenoon :(

Vierailija
6/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni suht kivuttomasti vaikka olin lukenut näitä kauhutarinoita. Sikiö oli kuollut jo rv8 ja huomattiin rv10 muistaakseni. Mies oli kotona ja kaikki meni ihan ok... oli toki kipuja ja verta tuli aika lailla, mutta helpommalla selvisin kuin mitä etukäteen luulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän