Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies pohjimmiltaan haluaa parisuhteelta?

Vierailija
16.02.2017 |

Tarkoitan nyt "aikuisia" miehiä, ei mitään teinejä. Ja vakituista pitkää parisuhdetta. Onko tärkein syy kaivata parisuhdetta säännöllinen seksin saanti? Vai kumppanuus ja arjen jakaminen? Vai se, että nainen "hoivaa ja huolehtii"? Vai mikä? Ja mikä on tärkein syy jäädä parisuhteeseen, vaikka voisi kokeilla aina uusia naisia pätkäsuhteillen ja välillä sinkkuillen.. ? Toivoisin etenkin miesten kommentteja.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta luulen, että moni haluaa "kodin". Ilman naista monella on vain "kämppä".

Vierailija
2/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi tutun kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi saman ihmisen kanssa

Vierailija
4/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni 49 v sanoo, että seksiä saa muutenkin, ei siihen parisuhdetta tarvita.

Vierailija
5/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ajattelee yhdellä tavalla, toinen toisella. Moni ajattelee samoin kuin nainen, moni ei.

Vierailija
6/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies sanoo, että seksi ei ole se tärkein. Hän ei tosin ole kertonut että mikä se tärkein on :D

Vierailija
7/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen pysyy aina 24-vuotiaana, seksiä on neljä kertaa viikossa ja se on joka kerta erilaista. Kaikki muut asiat toisarvoisia.

Vierailija
8/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta. Vai voisiko sanoa vastarakkautta omalle rakkaudelle.

Ainakin omalla kohdalla tämä toimii. Tärkein syy jäädä parisuhteeseen on se, että on rakastettu, ja toiseksi tärkein se, että tietää, että arki toimii nykypuolison kanssa, osin koska kiinnostuksen kohteet eivät ole liian erilaiset.

Se ei silti tarkoita, että ei olisi ollenkaan haluja fiilata ja höylätä parisuhteen ulkopuolellakin.

Vierailija
9/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nainen pysyy aina 24-vuotiaana, seksiä on neljä kertaa viikossa ja se on joka kerta erilaista. Kaikki muut asiat toisarvoisia.

Minä olin 34-vuotias kun mieheni minut "valitsi" eli ei voi elää siinä harhassa että olisin jotenkin nuori :) (olisi saanut nuoremmankin mutta halusi minut). Ja hän haluaa seksiä vain kerran viikossa, kun minä haluaisin joka toinen päivä. 

Vierailija
10/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 34-vuotias kun mieheni minut "valitsi" eli ei voi elää siinä harhassa että olisin jotenkin nuori :) (olisi saanut nuoremmankin mutta halusi minut). Ja hän haluaa seksiä vain kerran viikossa, kun minä haluaisin joka toinen päivä. 

Minä olin 44, kun mieheni valitsi minut ja tiesi saman tien haluavansa naimisiin. Edellinen tyttöystävä oli minua 18 vuotta nuorempi "no se oli sellanen".

Vierailija
11/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tietää mitä haluaa", kerran 48 tunnissa.

Vierailija
12/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on varmaan kysyttävä siltä mieheltä, jonka kanta asiaan kiinnostaa. Eihän samakaan mies halua samoja asioita parisuhteelta täysin riippumatta siitä, millainen se kumppani on. Saati sitten että olisi jotain miesten yhteistä tavoitetta. Mutta nämä kyselyt ovat hyvä tapa keskittyä stereotypioiden ylläpitoon ja välttää oikean ihmistuntemuksen kehittäminen.

Vierailija
13/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja seksiä, ehkä lapsia.

Vierailija
14/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on p_n_p_!

Vierailija
15/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies sanoo, että seksi ei ole se tärkein. Hän ei tosin ole kertonut että mikä se tärkein on :D

Ei viittinyt kehua sun leivonnaisia, ettet liikaa ylpisty.

Vierailija
16/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Seksiä säännöllisesti (kuitenkin vain silloin kun mies haluaa).

-taloudellista hyötyä.

-"naisen kosketuksen" kotiinsa.

Vierailija
17/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko halus perheen ja olla rakastettu. Yhteisen arjen. Seksiä huomattavasti harvemmin kuin minä, eli 1-2 x viikossa riittää hänelle.

Mikä tässä maailmassa on vinossa ja seksivalistuksessa kun naiset vielä aikusinakin luulee miesten haluavan vaan pillua?

Haloo sitä saa ilman suhettakin ja yksin eläjällä ei oo velvollisuuksia tai sitoumuksia kehenkään tai kotiin.

Mä todella toivon, et nykyään opetettas muutaki ku "saat sanoa ei!" Ja pojille "ei on aina ei!" Opettaisivat, että on ihan normaalia olla halukas. Sitä varten meillä ne hormonit on ja toosa kostuu. Sitä varten naisetkin masturboi.

Miehet voi todella haluta suhteelta muutakin -.-

Vitun uskonnot ja naisten esineenä pitäminen pilannu tän maailman.

Ei paljo muslimeista poikkea suomalaiset kristityt, jotka ajattelee miehen haluavan vaan yhtä.

Siksihän ne musliminaisetkin pukeutuu kaapuihin "suojautuakseen miesten katseilta"

Hyvä haukkua heitä samalla kun pitää meijän kotimaisia ukkoja yhtä saastasina petoina.

Vierailija
18/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia itse ajattelen ja toivon olevan. Rakkautta, kumppanuutta ja elämän sisältöä. Elämä tuntuu paremmalta,kun voi jakaa asioita oman naisen kanssa. Yhteiset kokemukset ja niistä seuraavat yhteiset muistot. Huolenpito naisesta tuntuu hyvälle sisimmässä  : )

Jos edellä mainittuja ei ole, ei sillä seksilläkään sitten väliä.

t. miessinkku/40

Vierailija
19/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, kuin omasta puolestani. Minä kaipaan ennen kaikkea kumppanuutta ja jonkinlaista "henkistä" yhteyttä ja arkisten asioiden jakamista; miten se onkaan niin, että esimerkiksi ruoka maistuu usein paljon paremmalta kun sen aterian voi jakaa.  Tai kuinka mukavaa onkaan puhua ja vaihtaa mielipiteitä toisen kanssa sen sijaan, että vain puhelee itsekseen. Miten sitä voikaan tietää, mitä toinen tarkoittaa, vaikkei hän sanoisi sanaakaan; kuinka vain toisen lähellä oleminen tuntuu hyvältä.

Aina ei tietenkään voi olla, eikä pidä olla yhdessä; molemmilla on hyvä olla myös omia kotkotuksia ja kiinnostuksen kohteita. En minä ainakaan kestäsi, jos en välillä saisi olla myös itsekseni.- Saati, että tulisi tunne, että toinen "kyttää" (seuraa) jokaista askeltani. Tai olettaisi, että minä olen hänelle koko maailma. 

Vaan Kyllä. Kyllä.  fyysinenkin läheisyys ja sitä myötä myös seksi oon tärkeää. Mutta jollei "henkinen" puoli natsaa lainkaan, niin fyysinen läheisyys voi tuntua vähintäänkin kömpelöltä.   

Ihmistä minä toivon rinnalleni; en odota kumppanini olevan mikään kone, joka olisi seksiin aina valmis; enhän itsekään ole. Eikä tätä kieltäytymistä minusta edes tarvitse perustella. Vaikka haastavaksi tilanne saattaa toki mennä, ellei "fyysiset halut" kohtaa lainkaan.    

Vierailija
20/36 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuus ja arjen jakaminen tärkeintä, mutta ilman läheisyyttä ja seksiä liitto kuihtuu. Arvostan kyllä tosi paljon myös sitä että nainen huolehtii ja hellii, pieniä arjen tekoja :)

T. mies/47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi