Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä nuorena opiskelijana ja sinkkuna on mielettömän kivaa

Vierailija
16.02.2017 |

Töitä on tarjolla niin paljon kun jaksaa opiskelujen ohella tehdä, eli rahaa riittää. Opiskelen minua kiinnostavaa alaa ja minulla on paljon ihania kavereita sekä koulussa, että koulun ulkopuolella. Olen terve ja kaunis. Sinkku ja lapseton. Voin itse päättää menemisistäni ja tulemisistani, kukaan ei kotona vaadi minulta mitään vaan saan rauhassa tehdä asioita joista nautin. Nään paljon ystäviäni, shoppailen, sisustan. Nautin myös työstäni ja saan siitä positiivista palautetta. Nuorena naisena voin harrastaa yhden illan juttuja niin halutessani, kiinnostavien ja kuumien miesten kanssa. Voin käydä treffeillä niin paljon kun huvittaa, tai olla käymättä jos ei huvitakkaan. Tiedän että lähes kaikki miehet haluaisivat minua, ja valinnanvaraa on älyttömän paljon; tätä ei enää ole vanhetessa. Nykymaailma pyörii nuorien ja kauniiden ympärillä, ja jos olet näitä kahta asiaa, mahdollisuutesi ovat rajattomat.

Elämä on niin kivaa. En haluaisi vanheta. En nää myöskään mitään syytä hankkia lapsia jalkaan roikkumaan tai aloittaa suhdetta; irtoseksiä ja halikavereita on saatavilla rajaton määrä, jos niin haluaa. Voikun vanhenemisen voisi pysäyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45 ja koen itseni yhtä vapaaksi. Sinkku olin parikymppisenäkin, kuten myös kolmikymppisenä.

Ei se onni ikää katso. Mulla on kiva työ ja paljon vapaa-aikaa, jolloin teen tasan mitä haluan eli en  mitään :-)

Kyllä AP:n kannattaakin nauttia juuri nyt, sillä 98 prosenttia ihmisistä kuitenkin joutuu/pääsee siihen ihanaan parisuhteeseen, josta aikanaan syntyy lapsia ja asuntolainaa ja kaikkea kammottavaa.

Minä olen 38, lapsi aikuistumassa, asuntolaina maksettu ja parisuhde onnellisempi kuin koskaan. Minusta elämä on paljon parempaa kuin parikymppisenä ja paranee koko ajan. :D Suurimmat erot ovat siinä, että nyt on vihdoin sovussa itsensä kanssa, ainainen levottomuus ja epävarmuus on jäänyt. Jotain muutakin on tapahtunut - ne asiat, jotka parikymppisenä kiehtoivat, eivät kiinnosta enää lainkaan ja niistä silloin tylsistä asioista on tullut mielenkiintoisia. Ihana keski-ikä. :D

Vierailija
22/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt, kun olet nuori, siihen sinulla on täysi oikeus. Eikä lapsia ole pakko kenenkään tehdä, ei edes perustaa parisuhdetta.

Tosin näin vähän yli viisikymppisenä minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa miesten ihailevat katseet jossain baareissa. Minä nautin elämästäni täysillä rakastamani miehen kanssa. Elämästä, joka on rauhallista, turvallista ja sopivan vaihtelevaa: Matkustamme paljon, rakennamme taloa Espanjaan, käymme hyvissä ravintoloissa, taidenäyttelyissä, konserteissa jne. Nuorena nautittin ihan muista asioista kuin nyt. Meidän elämäämme lapset toki kuuluivat, kutta nuorinkin on ollut aikuisten kirjoissa jo vuosikausua ja elänyt omillaan kuten muutkin lapsemme.

Pointti on siis se, että elä ja nauti täysillä, tuskin 10-15 vuoden kuluttua edes haluat elää samalla tavalla 😉.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta paistaa kaikki se, mitä ap kaipaa.

Vierailija
24/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä on tarjolla niin paljon kun jaksaa opiskelujen ohella tehdä, eli rahaa riittää. Opiskelen minua kiinnostavaa alaa ja minulla on paljon ihania kavereita sekä koulussa, että koulun ulkopuolella. Olen terve ja kaunis. Sinkku ja lapseton. Voin itse päättää menemisistäni ja tulemisistani, kukaan ei kotona vaadi minulta mitään vaan saan rauhassa tehdä asioita joista nautin. Nään paljon ystäviäni, shoppailen, sisustan. Nautin myös työstäni ja saan siitä positiivista palautetta. Nuorena naisena voin harrastaa yhden illan juttuja niin halutessani, kiinnostavien ja kuumien miesten kanssa. Voin käydä treffeillä niin paljon kun huvittaa, tai olla käymättä jos ei huvitakkaan. Tiedän että lähes kaikki miehet haluaisivat minua, ja valinnanvaraa on älyttömän paljon; tätä ei enää ole vanhetessa. Nykymaailma pyörii nuorien ja kauniiden ympärillä, ja jos olet näitä kahta asiaa, mahdollisuutesi ovat rajattomat.

Elämä on niin kivaa. En haluaisi vanheta. En nää myöskään mitään syytä hankkia lapsia jalkaan roikkumaan tai aloittaa suhdetta; irtoseksiä ja halikavereita on saatavilla rajaton määrä, jos niin haluaa. Voikun vanhenemisen voisi pysäyttää.

Kovasti on pinnalliset arvot sinulla. Elämä koettelee jokaista lopulta menetysten, sairastumisen, eron, työttömyyden tms. kautta. Silloin punnitaan, kannatteleeko elämää jokin muukin kuin nuoruus, vapaus ja menestys opinnoissa ja työelämässä.

Olen keski-ikäinen, menettänyt työn ja terveyden ja silti elän hyvää elämää. Syvemmät elämänarvot löytyivät vaikeuksien kautta.

25/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on pinnalliset arvot sinulla. Elämä koettelee jokaista lopulta menetysten, sairastumisen, eron, työttömyyden tms. kautta. Silloin punnitaan, kannatteleeko elämää jokin muukin kuin nuoruus, vapaus ja menestys opinnoissa ja työelämässä.

Olen keski-ikäinen, menettänyt työn ja terveyden ja silti elän hyvää elämää. Syvemmät elämänarvot löytyivät vaikeuksien kautta.

Lol. Tällainen päteminen antaa sinusta hyvin epävarman kuvan. Kaikki tietävät, että pinnallinen tarkoittaa mitä tahansa, mistä puhuja itse ei pidä.

Vierailija
26/26 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei pyöri nuorten ja kauniiden ympärillä sen enempää kuin muidenkaan ympärillä, nuorena ja kauniina sitä vaan luulee niin 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä