Ruokahalu katosi
Kertoisitteko omia kokemuksia kadonneesta ruokahalusta. Nyt alkaa jo käydä mielen päälle, kun ei ruoka maistu ollenkaan! Olen jo muutenkin tosi hoikka ja stressaa vaan lisää kun paino tippuu.
Minulla on todettu paniikkihäiriö 6 vuotta sitten. Viikko sitten tuli tosi ahdistava ja huono olo kotona, kun olimme käymässä syömään perheen kanssa. (Minulle siis aiheuttaa tukalaa oloa varsinkin ravintolassa porukalla ruokailut, mutta milloinkaan ei ole vielä kotona tällaista ilmennyt...) Ilmeisesti säikähdin tätä ja stressaannuin niin paljon, että ruokahalu katosi kokonaan.
Kävin jo lääkärissä ja sain uudet lääkkeet. Tosin niiden vaikutus alkaa vasta reilun viikon päästä. Tää eka viikko on jo ollut yhtä helvettiä tuon pakkosyömisen kanssa... enta jos pitää sinnitellä vielä kuinka kauan lisää.... Kävin jo psykologin juttusillakin. Pitäisi vaan yrittää miettiä niitä kivoja asioita, kun aloittaa ruokailun. Vaan kun ei auta!!!
Etoo pelkkä ruuan näkeminenkin. Joten kuten olen saanut menemään alas soseita, jugurttia, mehukeittoja.... vettä.