Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko epäkohtelias, kun en halua ikinä kahvia tai teetä?
15.02.2017 |
Suomessa joka ikiseen paikkaan mentäessä kysytään haluanko kahvia tai teetä. En halua kumpaakaan, en juo ikinä kahvia tai teetä. Kahvia en ole koskaan juonutkaan ja tee yksinkertaisesti ei uppoa eikä kiinnosta. En juo mitään kuumia juomia ikinä.
Juon ainoastaan vettä, enkä ole kyllä ikinä sitäkään vailla, jos menen kylään.
Olenko epäkohtelias, kun en ota tarjottuja juomia vastaan? Olenko hankala? En vain todellakaan halua juoda mitään, edes vettä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa