Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä raskausaikana kuntosalitreenistä?

Vierailija
15.02.2017 |

En ole itse raskaana enkä synnyttänyt.

Näin instagramissa videon, jossa raskaana (mahasta päätellen tosi pitkällä raskaana) oleva nainen nosteli isoja/isohkoja painoja, siis levytankoa jossa molemmissa päissä vissiin kympin kiekot, yhteensä siis jopa jotain 40kg jos on 20kg tanko. No kuitenkin, teki clean n press liikettä (eli nostaa tangon rinnan kautta suorille käsille ylös, alas, ylös alas jne). Lopuksi vielä pudotti tangon lattialle, videolla näytti ainakin että meni ihan mahaa viistäen. Ajattelin, että eikö se pelkää että jotain käy?

Mielipiteitä, uskaltaisitteko itse? Onko järkevää? Olen kuullut että maltillinen kuntosaliharjoittelu raskaana on ok, sen uskon. Tällä ymmärrän vaikka kehonpainolla tehtävää treeniä tai laitetreeniä, taljassa tehtäviä liikkeitä yms. Mutta uskaltaisitteko heilua kiekkojen ja levytankojen kanssa tai mitä olisitte mieltä, jos tällaista näkisitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Pitää kuunnella omaa kehoaan. Lisäksi on hyvä vähentää painoja loppua kohden eikä välttämättä kannata aloittaa kuntosaliharjoittelua raskaana, mutta jos se on tuttu harrastus, niin ei jatkaminen ole mikään ongelma.

Kävin itse raskaana melkein loppuun asti salilla. Vähensin painot noin puoleen loppupuolella. Tein myös vapailla painoilla. Eiköhän tuokin nainen ollut alun alkaenkin jo aktiivinen ja tottunut salilla kävijä, joka tietää mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla