Mun mielestä putkaan joutuneet ihmiset ovat täysiä nollia!!
En arvosta ketään, kuka on joutunut putkaan. Miksi jotkut elävät elämänsä niin, että viedään putkaan?!! Rikosrekisteristä puhumattakaan...
Kommentit (15)
En arvosta ap:n aloitusta. Luulee olevansa parempi muita, mutta kielioppi on hukassa.
Kuuleppas nörtti mua ei kiinnosta sun mielipiteesi.
Elän ilmeisesti jonkinlaisessa kuplassa minäkin, kun en koskaan tiedä tavanneeni ketään, joka olisi putkassa tai vankilassa asiakkaana ollut. Itse en ole edes ylinopeussakkoja koskaan saanut, missä tosin on hyvällä tuurilla vahva osuutensa.
Olen ollut putkassa, mutta en kuitenkaan vankilassa. Ammatin varjopuolia! Tietoinen riski joka realisoitui.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut putkassa, mutta en kuitenkaan vankilassa. Ammatin varjopuolia! Tietoinen riski joka realisoitui.
Minkä ammatin? Onko Suomessa ammatti, jonka harjoittamiseen liittyy putkariski? Vai siitäkö on kyse, että kyseisen ammatin harjoittajilla on työn ohessa taipumusta putkahakuiseen käytökseen?
Minä syytän tästä kyllä jepareita. Itse olisin ihan hyvin voinut mennä kotiinkin, mutta sikalan pojat katsoivat että parempi leikkiä taksia ja viedä putkaan. Kaksi kertaa. Mistä lähtien humalahakuinen juominen on ollut putkakeikan arvoinen juttu?
Onneksi se on vain sinun mielipiteesi. Maailmaan ja muihin ihmisiin ei kannata suhtautua kapeakatseisesti, eikä ketään tuomita pelkän putkareissun takia. :-)
Vierailija kirjoitti:
Minä syytän tästä kyllä jepareita. Itse olisin ihan hyvin voinut mennä kotiinkin, mutta sikalan pojat katsoivat että parempi leikkiä taksia ja viedä putkaan. Kaksi kertaa. Mistä lähtien humalahakuinen juominen on ollut putkakeikan arvoinen juttu?
Poliisi vie tolkuttomassa kännissä olevan henkilön ensisijaisesti kotiin. Jos kodista ei ole tietoa, viedään putkaan ettei henkilö aiheuta vaaraa muille eikä itselleen. On erittäin epäterveellistä toikkaroida yksin kaupungilla umpihumalassa, vaikka omasta mielestään tietenkin hallitsee tilanteen täysin.
En ole koskaan ollut putkassa, mutta kuuluu yleissivistykseen olla edes yksi yö putkassa. Vielä sitä ehtisi, mutta ei sitä vanhoilla päivillä enää jaksa. Kateellisena kuuntelen pahis kavereiden putkayö kokemuksia.
Sinne voi joutua myös ilman, että tekee mitään väärää. Oma poikani oli viettämässä juhannusta kotibileissä johon joku soitti poliisit epäillessään, että alaikäisiä juomassa. Poikani oli jo täysi-ikäinen, kuten kaikki muutkin, mutta henkkarit oli jääneet kotiin ja vietiin yhden muun henkkarittoman kanssa poliisilaitokselle selvittämään henkilöllisyys. Pääsi pois heti sen jälkeen, kun poliisit kykeni sanomaan, että poika saa juoda laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sinne voi joutua myös ilman, että tekee mitään väärää. Oma poikani oli viettämässä juhannusta kotibileissä johon joku soitti poliisit epäillessään, että alaikäisiä juomassa. Poikani oli jo täysi-ikäinen, kuten kaikki muutkin, mutta henkkarit oli jääneet kotiin ja vietiin yhden muun henkkarittoman kanssa poliisilaitokselle selvittämään henkilöllisyys. Pääsi pois heti sen jälkeen, kun poliisit kykeni sanomaan, että poika saa juoda laillisesti.
Tuttava oli putkassa, kun oli kysynyt kaveriltaan kyytiä kotiinsa. Ei ollut huomannut omalta humalaltaan, että kuski oli myös humalassa. Poliisien pysäyttäessä auton, ei kuski ollut osannut kertoa kenen auto hänellä oli, koska auto oli tuplalainassa (eli hän oli lainannut sitä kaveriltaan, joka oli lainannut sitä jostain muualta). Poliisit tietenkin epäilivät autoa varastetuksi ja kaikki kyydissä olijat putkaan. Aamulla asia oli selvinnyt, että ei ollut varastettu auto, jolloin tuttavani oli päästetty pois putkasta saatesanoin: Olit turhaan täällä, nyt painu vi**uun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ammatin? Onko Suomessa ammatti, jonka harjoittamiseen liittyy putkariski? Vai siitäkö on kyse, että kyseisen ammatin harjoittajilla on työn ohessa taipumusta putkahakuiseen käytökseen?
Ammattina laittomuudet.
En ole ollut mutta kaikki kaverini ovat olleet. Eipä niitä taida ap:n mielipide kiinnostaa.
Samaa mieltä. Paremmissa piireissä ei edes tunneta ihmisiä, jotka ovat koskaan joutuneet putkaan. En ole oikeasti koskaan tavannut ihmistä, joka olisi ollut putkassa.