Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit puhuvat pahaa kun olen pois töistä

Vierailija
15.02.2017 |

Mulla on noro ja sain loppuviikon saikkua. Nyt mun työt kaatui muille ja tunnelma on kuulemma kireä. Tän takia oon menny joskus puolikuntoisena töihin vaikkakin tartuttamaan . Enkä siis ole paljoa pois. Joulukuussa sairastin influenssan ja olin viikon saikulla ja nyt tämä. Tää on yks syy siihen varmaan miks jotkut menee puolikuntoisena töihin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus..

Vierailija
2/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritä saikuttaa vähemmän. Viikko per flunssa on ihan ylimitoitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mulla ole ollut flunssaa. Influenssa johon meni joulunpyhät ja viikon saikku. Nyt norovirus ja 3 pv saikku. Ite en oo koskaan mitään ns epämääräisiä yksiä päiviä pois keskellä viikkoa ilman lappua mitä tekee tosi monet meillä. Ap

Vierailija
4/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissii päiväkotialalla?

Vierailija
5/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa edes oo. Mut seuraavan kerran meen ripulissa töihin noroisena niin mun vieressä ja takana olevat ns alati sairaat pienten lasten äidit voi tulla tekemään tänne avauksen siitä et miks ihmiset ei pysy kotona sairastamassa vaan tulee kipeenä töihin tartuttamaan. Ap

Vierailija
6/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja mä oon oikeasti harvoin kipeenä, mutta nyt kun napsahti pitempi saikku tapaturman vuoksi on kuulemma porukka töissä ihan hiilenä. Ihan kuin mä olisin heidän kiusakseen murtanut jalkani ja selkänikaman ja olisin päättänyt, että pomo ei palkkaa sijaista. Flunssan vuoksi oon viimeks ollut poissa 2015 ja viime vuonna olin 3 tuntia poissa, kun piti käyttää lasta hammaslääkärissä, yleensä lapsen isä hoitaa lapsen sairastelut yms, koska on freelancer kääntäjä ja tekee töitä kotoa käsin.

Vierailija
7/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tää hullua. Kipeenä ei sais mennä muita tartuttaan mut poiskaan ei sais olla kun muut väsyy ja rasittuu 😂😂 kyllä on hienoa porukkaa 😂😂 ap

Vierailija
8/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oikeasti kipeet on töissä.

Saikkuahan saa tosta vain..

Aina puhutaan pahaa siitä joka on joukosta poissa.

Vierailija
9/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en mä usko kuitenkaan että kukaan ripulipaskat housuissa ja oksennus rinnuksilla on töissä. Viittaan tällä kommenttiin "oikeasti sairaat ovat töissä". Ap

Vierailija
10/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, mitä sun työkaverit puhuvat?

Vierailija
11/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kehittävä kenttäkeskustelu niiden tyyppien kansa, jotka puhuvat sinusta pahaa. Näin katkaiset huhuilta siivet ja saat puhuttua asiat suoraan halki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi