Saako hyväkroppainen vanhempi mies nuoria naisia?
Sanokaa että saa, niin motivoitte mua treenaamaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, joka vitun päivä ihan vitun samat mantrat aamusta iltaan. Perhelehden keskustelupalstalla.
Ei riitä ymmärrys.
Asperger. Aivot ei toimi ihan oikeasti samalla lailla. Toivottomia tapauksia eivätkä tiedosta sitä itse, mikä on traagisinta.
Kasvot ovat naiselle tärkeämmät kuin kroppa, mutta toki rumilla kasvoilla ja hyvällä kropalla olet paljon mielenkiintoisempi kuin rumalla naamalla ja huonolla kropalla. Etenkin pelkkä seksi jos on kyseessä, niin kropan merkitys korostuu. Antaa miehestä myös aktiivisen vaikutelman, joka onkin aika merkittävä asia.
Mikäli palstan lassukoita on uskominen, pitäisi teinipimppaa tulvia ovista ja ikkunoista. Empiiriset havainnot eivät tue tätä teoriaa, mutta treenaaminenhan on aina kotiinpäin. Terveessä ja hyväkuntoisessa kropassa viihdyt varmasti itse parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vielä reilu viiskymppinen setämies saa siistinä ja ok-kroppaisena parikymppisiä misukoita baarista kun ei ole ukkoontunut.
Hehehheee!!! Olihan tää sarkasmia? Olihan???
N25
Johnny Depp 53v,
Brad Pitt 53v,
Lenny Kravitz 52v,
Tom Cruise 54v,
Tauski 54v,
Peter Nyman 50v,
Sam Yaffa 53v
Suomalainen viiskymppinen mies on tietenkin keskimäärin samaa tasoa.
Keskimääräisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että saako joku yksittäinen mies viisikymppisenä seksiä nuorilta naisilta. Minun salillani käy yksi 47-vuotias mies, joka on kyllä niin komea, että hänelle ei varmasti olisi ongelma löytää parikymppisiä naisia sänkyyn seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli palstan lassukoita on uskominen, pitäisi teinipimppaa tulvia ovista ja ikkunoista. Empiiriset havainnot eivät tue tätä teoriaa, mutta treenaaminenhan on aina kotiinpäin. Terveessä ja hyväkuntoisessa kropassa viihdyt varmasti itse parhaiten.
Toivottavasti ei ollut provo, vastataan siltikin.
Miksi sitä teinipimppaa pitääkään. "Näkemiin vain muru"-sarjan Ozia siteeratakseni (vertasi naisia jalkapalloilijoihin) "Nuorelta löytyy nopeutta, mutta vanhempi osaa kaikki temput"
Kuntoilusta on aina hyötyä. Tuo monesti myös itsevarmuutta, jota toisaalta jo vanhemmalla pitäisi olla muutenkin. Ja tällä ei tarkoiteta mitään Amerikanomistajan päällekäyvyyttä solariumrusketuksineen ja paksuinen kultakaulakoruineen (osoitus sisäisestä epävarmuudesta).
Naisilla on joku ylimääräinen aisti, jolla tunnistavat nämä epätoivoiset "pakko saada"-tapaukset. Kun elämässään etenee tyylillä "Jos joku löytyy, niin asia on ok, jos ei löydy, niin sekin on ok", niin ennemmin tai myöhemmin törmää oikeanlaiseen ihmiseen.
Tietysti voi yrittää opetella jotain pelimiesliikkeitä, mutta jonkun roolin vetäminenkin on pidemmänpäälle raskasta. Löytyyköhän se vanha "100 naista vuodessa"-juttu vielä netistä vai pitkös siitä tulla oikein kirja?
Miksi stressata ?
Joka päivä, joka vitun päivä ihan vitun samat mantrat aamusta iltaan. Perhelehden keskustelupalstalla.
Ei riitä ymmärrys.