Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääränkokoiset rintaliivit ärsyttää

Vierailija
14.02.2017 |

En todellakaan tiedä, minkä ihme valaistumisen koin, mutta alkoi rintsikat ahdistaa todenteolla. Surfailin netissä liivejä ja napsuttelin kokotaulukkoon koot ja sain eri koon kuin normaalisti käytän. Nyt sitten ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kiinnitin huomiota kunnolla liiveihini ja vääränkokoisethan kaikki liivini ovat. Ja nyt ärsyttää, kun tajusin kuinka epämukavat liivini ovat ja olen sen kanssa elänyt kaikki nämä vuodet.
Ei voi sanoa muuta kuin, että ihminen ärsyyntyy pienestä :D kohtalontovereita??

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarituelliset ovat minulle vääränlaiset oli koko mikä vaan. Ne kaaret painuvat aina kainaloihini ja tekevät kipeää. 

Vierailija
2/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina urheiluliivejä. Ei ole ongelmia koon suhteen sekä saa litistettyä lollot pienemmiksi. Vihaan rintojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itse koin valaistumisen noin pari vuotta sitten. Koko muuttui n. 75F/G -> 70I.

Vierailija
4/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ostetaan sovittamalla, ei pelkän koon mukaan. Miten olet liivisi valinnut, jos nyt vasta kiinnitit väärään kokoon huomiota?

Vierailija
5/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaarituelliset ovat minulle vääränlaiset oli koko mikä vaan. Ne kaaret painuvat aina kainaloihini ja tekevät kipeää. 

Eivät paina, jos koko ja malli on oikeat ja sopivat, ovat todella hyvät pitäessään tissit kuosissa, niin ei niskakaan rasitu.

Vierailija
6/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä, minkä ihme valaistumisen koin, mutta alkoi rintsikat ahdistaa todenteolla. Surfailin netissä liivejä ja napsuttelin kokotaulukkoon koot ja sain eri koon kuin normaalisti käytän. Nyt sitten ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kiinnitin huomiota kunnolla liiveihini ja vääränkokoisethan kaikki liivini ovat. Ja nyt ärsyttää, kun tajusin kuinka epämukavat liivini ovat ja olen sen kanssa elänyt kaikki nämä vuodet.

Ei voi sanoa muuta kuin, että ihminen ärsyyntyy pienestä :D kohtalontovereita??

Parempi myöhään kuin ei silloinkaan. Muista sitten kokeilla useita malleja ja rinnakkaiskokoja, niissä on eroja, mutta tuo mittaus on jo hyvä alku. Onnea oivalluksesta-

Vierailija
7/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät paina, jos koko ja malli on oikeat ja sopivat, ovat todella hyvät pitäessään tissit kuosissa, niin ei niskakaan rasitu.

Ei sovi leveärintakehäiselle räiskäleläskitissille (omani).

Vierailija
8/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on vaikea löytää sopivia rintsikoita. Mulla on pienet rinnat, jotka on kaukana toisistaan. Eli rintaliiveissä kupit on liian keskellä ja sivuista rinnat meinaa pursuta ulos.

Vierailija
9/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap., mikä on oikea kokosi, ja miksi luulit kokoasi aiemmin? Millä tavalla nuo vääränkokoiset liivit tuntuivat vääriltä? Oliko liivit liian leveät/kapeat tms.?

Vierailija
10/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,liian pieni kuppikoko.Yleensä just noin,liian iso ympärys ja pieni kuppi.

Minäkin vaihdoin 75C:n 70D:hen.Jossain jopa 70E on ok.Rintaliivien ympärysmitta on ok,kun ne on napakat siitä hakasesta josta mitta suurin (eka ulkoa päin).

Vierailija
11/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse koin valaistumisen noin pari vuotta sitten. Koko muuttui n. 75F/G -> 70I.

Kerro mullekin, mistä löydät tuota kokoa ja mikä tärkeintä, sellaiset joissa kupit ovat enimmäkseen etupuolella eikä kainalossa!

8:n ongelma on nähtävästi täysin päinvastainen, eli onko rintaliiveissä kupit yhtä leveät ja samalla kohdalla, olipa ympärysmitta 66 tai 85?

Juuri hetki sitten etsin näin herkkähipiäiselle sopivia puuvillaliivejä. kokotaulukko loppui kesken, ja lähinnä sopivin olisi ollut 80I, jossa on liian suuri ympärysmitta.

Mullekin on selitetty, että kuppi on väärän kokoinen jos painaa kainaloita. Voi olla, mutta onko se minun vikani, jos on 30 vuoden kohtuullisen ahkerasta etsinnästä huolimatta ole onnistunyt löytämään sopivia?

Vierailija
12/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin on vaikea löytää sopivia rintsikoita. Mulla on pienet rinnat, jotka on kaukana toisistaan. Eli rintaliiveissä kupit on liian keskellä ja sivuista rinnat meinaa pursuta ulos.

Oletko varma että käytät oikeaa kokoa? Varsinkin hoikilla ja pienirintaisilla on hyvin usein liian pienet kupit ja liian löysät ympärysnauhat, joka aiheuttaa kaikenlaisia pursuiluongelmia ja olkainten valumista.

Vierailija
13/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aina ollut vaikeaa löytää liivejä jotka ei "ahdista". Mutta Marks & Spenceriltä olen löytänyt täydellisesti istuvia liivejä! Mulla on pieni kuppikoko ja iso ympärysmitta.

Vierailija
14/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mullekin, mistä löydät tuota kokoa ja mikä tärkeintä, sellaiset joissa kupit ovat enimmäkseen etupuolella eikä kainalossa!

8:n ongelma on nähtävästi täysin päinvastainen, eli onko rintaliiveissä kupit yhtä leveät ja samalla kohdalla, olipa ympärysmitta 66 tai 85?

Juuri hetki sitten etsin näin herkkähipiäiselle sopivia puuvillaliivejä. kokotaulukko loppui kesken, ja lähinnä sopivin olisi ollut 80I, jossa on liian suuri ympärysmitta.

Mullekin on selitetty, että kuppi on väärän kokoinen jos painaa kainaloita. Voi olla, mutta onko se minun vikani, jos on 30 vuoden kohtuullisen ahkerasta etsinnästä huolimatta ole onnistunyt löytämään sopivia?

Tilaan netistä, lähinnä lumingeriesta ja brastopista. Joskus myös figleavesilta ja bravissimosta. Panachen Jasmine-mallissa on ainakin aika kapeat kaarituet.

Vierailija
15/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan liian pieni kuppi,kokemusta on.Kun kuppi on isompi,niin se rinta mahtuu siihen kunnolla eikä ole jossain sivussa tai keskellä.Pienempi ympärys pitää koossa eli tissien ei kuulu liikkua kun kävelee esim.rivakasti.

T.9 joka alusvaatteita myynyt.

Vierailija
16/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kysymys tuosta kupin koosta.

Jos on vaikka 80B:n rintsikat, mutta ne kupit on omille rinnoille liian keskellä eli ei ulotu tarpeeksi leveälle, niin onko rintsikoissa todennäköisemmin liian pieni kuppi (eli B:n tilalla pitäisikin olla C) vai liian pieni ympärysmitta (eli koon pitäisi 80B:n sijaan olla 85A tai ehkä 85B)?

Mulla on vaihtelevia kokoja ympärysmitoilla 75–85 ja kupeilla AA–B, mutta mikään ei ole täysin sopiva. Ne jotka on tarpeeksi napakoita, on liian kapeita eli niiden kupit ei ulotu tarpeeksi leveälle tai ole tarpeeksi leveitä, joten ne ei sovi mun rintojen päälle, mutta ne joiden kupit on istuvimmat rintojeni päälle, ovat liian löysiä ympärilleni eivätkä siksi tue hyvin.

nro 8

Vierailija
17/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina urheiluliivejä. Ei ole ongelmia koon suhteen sekä saa litistettyä lollot pienemmiksi. Vihaan rintojani.

Sama!

Vierailija
18/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat löytyi alusvaateliikkeestä myyjän avustuksella. Harmikseni heillä ei ole 100 % luonnonkuituisia ainakaan minun kokoa, on vaan topattuja, hautovia.

Joskus satunnaisesti on tarve käyttää, mutta en halua nostaa syöpäriskiä päivittäin niitä käyttämällä.

Niissä ei kyllä mikään nöpötä alta.

Nyt paras on Slogin toppi kokoa 36, vaikken kovin pienikokoinen olekaan.

Urheiluliivit erikseen.

Vierailija
19/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikka 80B:n rintsikat, mutta ne kupit on omille rinnoille liian keskellä eli ei ulotu tarpeeksi leveälle, niin onko rintsikoissa todennäköisemmin liian pieni kuppi (eli B:n tilalla pitäisikin olla C) vai liian pieni ympärysmitta (eli koon pitäisi 80B:n sijaan olla 85A tai ehkä 85B)?

Mulla on vaihtelevia kokoja ympärysmitoilla 75–85 ja kupeilla AA–B, mutta mikään ei ole täysin sopiva. Ne jotka on tarpeeksi napakoita, on liian kapeita eli niiden kupit ei ulotu tarpeeksi leveälle tai ole tarpeeksi leveitä, joten ne ei sovi mun rintojen päälle, mutta ne joiden kupit on istuvimmat rintojeni päälle, ovat liian löysiä ympärilleni eivätkä siksi tue hyvin.

nro 8

Mittaa itsesi tällä kokolaskurilla http://www.brasizecalculator.tk

Vierailija
20/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nro 8

Liian pieni kuppi.Kokeile esim.75C jopa 70C-D.Se myyjä tässä moi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän