Mikä on parasta mistä tykkäätte kumppanistanne?
Minä tykkään tyttöystäväni ymmärtävyydestä, ei ole heti tuomitsemassa muita. Eli miettii asioita molemmilta kantilta ensin ennenkuin sanoo mitään.
Kommentit (15)
Ulkoisesti hymykuopasta. Sisäisesti positiivisuudesta ja huomioonottamisesta.
Mieheni on järkevä,tuomitsematon, luotettava ja uskollinen ihminen.
Minä tykkään siitä että voin panna tyttistä aina kun haluttaa. Hän tuli juuri suihkusta ja on kylpytakki päällä mutta en taida viitsiä nyt kellistää.
Alan ennemmin pelata tietsikalla.
Tissit on parasta ja luonteesta plussaa
Mä tykkään kun mun mies ostaa usein lahjoja, ulkomaanmatkoja ja antaa shoppailurahaa. Ihanaa kun saa olla lompakkoloisena.
Huumorintaju. Saa mut aina nauramaan :)
Ahkera, osaa kaikki remonttihommat ja on miehekäs ulkomuodoltaan. Luotettava ja turvallinen köriläs.
Kun se nuolee mua. En tosiaan tarvitse miestä mihinkään oikeasti. Hänellä on erittäin lahjakas kieli, joten pidän kuvioissa sen vuoksi.
Asenteensa elämään ja on loputtoman ymmärtäväinen mua kohtaan, kun mulla on vähän oikukas pää.
Ulkonäössä tykkään eniten miehen ihanasta hymystä ja valkoisista hampaista. Luonteessa parasta on äly ja iloinen elämänasenne :)
Puolisoni tuoksu on vastustamaton. Siitä se kaikki alkoi. Ja se huumaa minut yhä, joka ikinen päivä.
Pidän avomieheni rehellisyydestä, uskollisuudesta ja suvaitsevaisuudesta. Hän on uskomattoman avarakatseinen ihminen, joka ei kuitenkaan sorru ylisuvaitsevaan idealismiin.
Ei ole yhtä asiaa joka nousisi muiden edelle, mut ulkonäkö, huomaavaisuus kaikkia kohtaan, saa mut nauramaan huonoinakin hetkinä, ajattelee seksissä aina myös mun nautintoa, herkkyys, välillä on kyynel herkässä kun katselen hänen ja 5v pikkuveljensä (jolle isoveli on kaikki kaikessa) hullutteluja... Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Kiitos rakas että olet osa elämääni😚
Mä tykkään poikkikseni ymmärtäväisyydestä, ei myöskään ole heti tuomitsemassa muita. Miettii asioita molemmilta kanteilta ensin ennen kuin sanoa paukauttaa mitään.