Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ongelmia, jotka hoituisivat pelkällä rahalla? Siis yksinkertaisesti pelkkään rahaan liittyviä ongelmia?

Vierailija
14.02.2017 |

Kaverini väitti kivenkovaan, ettei kenelläkään ole pelkkään rahaan liittyviä ongelmia. Aina ongelmat johtuvat jostain muusta ja raha on vain välillinen ongelma tai oire, syy tai seuraus.

Minulla on ongelma nimeltä asuntolaina. Se hoituisi pelkällä rahalla. Jos asuntolainaa ei olisi, ei olisi mitään ongelmia, jotka johtuvat siitä, että meillä on asuntolaina.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani on avioliitto. Raha olisi ratkaisu.

Vierailija
2/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asuntolaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpän remontti. Nimittäin kattoremontti.

Vierailija
4/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On mullakin asuntolaina, mutta ei e ole pngelma, ongelma on tarve asua. Oikeastaan asuntolaina on ongelman ratkaisu.

Vierailija
5/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina ei ole ongelma. Se on päätös.

Eri asia on jos korot nousevat reilusti - silloin ollaan ongelmissa.

Vierailija
6/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on tällä hetkellä rahaan liittyvä.

Vierailija
7/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolaina ja autolaina. Ne kun sais maksettua pois niin ois kaks ongelmaa vähemmän ja enemmän rahaa käytössä.

Vierailija
8/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa on, mutta miten sen määrittelus ongelmaksi. Noh, auton huollot ja ylläpito on ongelma. Nytkin odottais 1500e edesä autoihin remonttia.

Vierailija
9/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ongelmia asuntolaina on aiheuttanut? Voisitteko yrittää myydä asunnon ja maksaa lainan pois vai jäättekö tappiolle?

Vierailija
10/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisisi kaikki tämän hetkiset ongelmani, koska terveys- ja ihmissuhdeongelmia ei ole. Voisin maksaa lainani, lopettaa työnteon ja lähteä vaimon kanssa kiertämään maailmaa.

Vierailija
11/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, 500 000 €:n asuntolaina.

Vierailija
12/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ongelmat ratkeavat rahalla.

Vierailija
13/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana tulevan eläkkeeni pienuus ja mahdollisuus, että sairastun ja en pysty kustantamaan hoitoani itse tulevaisuuden Suomessa. Hoituisivat rahalla. Tällä hetkellä ei ole ongelmia.

Vierailija
14/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aattelin että ei varmaan, mutta tarkemmin miettien...

Mulla on huono kunto, toki sitä saisi ilman rahaakin kohennettua, jos saisin itseäni niskasta kiinni, mutta varmaan paremmin se onnistuisi vaikka palkkaamalla personal trainerin tai rupeamalla käymään salilla.

Olen ruma, mikä tuskin muuksi muuttuisi, mutta toki rahalla voisi jotain pieniä muutoksia tehdä ja kauneusleikkauksiakin, mutta eipä se raha noissa takaa komplikaatiotonta ja luonnollisen hyvännäköistä lopputulosta.

Joku terapia tai "luonnekoulutus" voisi auttaa moniin ongelmiini, jotka johtuu erilaisista peloista ja huonoista ajattelutavoista, jotka estää saavuttamasta asioita ja elämästä täysillä. (Ilmaiset juttutuokiot ei oo tuoneet apua.)

Raha jo pelkästään lukuna tililläni voisi parantaa itseluottamustani vähän.

Vierailija
15/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on asiat silloin jos elämän ongelmat ovat ainoastaan rahaan liittyviä. Monet ongelmat kun eivät rahalla ratkea.

Vierailija
16/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen psykoterapia ja se on kallista. Raha ratkaisisi tämän ongelman ja sen kautta toivottavasti monia muitakin.

Vierailija
17/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI minulla mitään muita ongelmia olekaan kuin rahaan liittyviä. En ole köyhä, mutta tarvitsisin sen verran rahaa, että työnhaun voisi lopettaa.

Vierailija
18/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Olen yh enkä ole saanut koulutuspaikkaa. Voisin opiskella avoimessa yliopistossa aika pitkälle, mutta se opiskelu maksaa ja lapsenvahti maksaa. Työttömänä en myöskään saa opiskella kuin vähän, joten jos rahaa olisi elämiseen, voisin opiskella tiiviisti.

Noin pienelläkin rahamäärällä olisi siis huomattava vaikutus elämään.

Asunnon myös ostaisin, ehdottomasti. Nyt se ei ole mahdollista ilman takaajia.

Vierailija
19/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha helpottaa kirjoitti:

Raha ratkaisisi kaikki tämän hetkiset ongelmani, koska terveys- ja ihmissuhdeongelmia ei ole. Voisin maksaa lainani, lopettaa työnteon ja lähteä vaimon kanssa kiertämään maailmaa.

Vaimo haluaisi eri paikkoihin tai jäädä kotiin, lapsella diagnosoitaisiin syöpä ja itsestäsi tulisi impotentti. 

P.S. Tämä on aika naurettavaa muutenkin, koska raha on aika liukuva käsite pikkusummista miljooniin. 

Vierailija
20/47 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ilmoittaa viesteissään, millaisella rahasummalla ne ongelmat ratkeaisivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän