Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ostaa aina lahjaksi...

Vierailija
14.02.2017 |

...sydänkoruja?

Kai ne on sitten ajatuksena söpöjä ja sopii tähän päivän teemaan aina niin hyvin. Mutta vielä yli kolmekymppisellekin? Tästä on käyty jopa keskusteluja että sydänjutut ja postin tiskillä myytävät korut ei ehkä ole ihan minun tyylisiä, mutta silti, silloin todella harvoin kun koruja saan, on ne aina sydänteemalla. Tämä oli jo kolmas sydänkaulakoru, sen enempää koruja en ole näiden +10 vuosien aikana tainnut saadakaan. Ne sydänsuklaat ja kukat on ihan jees, harmittaa vaan kun toimen tuhlaa rihkamaan rahojaan ja tulee turhaa kaapintäytettä. En oikein osaa valehdellakaan kun kysyy varmaan illan aikana oliko koru kiva mutta en halua olla kiittämätönkään (vaikka olenkin, sen tiedostan kyllä). Viimeksi kun sain ystävänpäivälahjan (joo, sydänkaulakorun silloinkin) sanoin joskus myöhemmin ettei ne oikein ole mun juttu ja sen jälkeen kului ainakin 6 vuotta että nyt sitten uskaltautui ostamaan uudestaan lahjan. Mitä vastata?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ostanut tälläkään kertaa mitään. Mutta varmasti on illalla taas vonkaamassa suikkaria koska on ystävänpäivä ja taas kerran päätäni särkee.

Vierailija
22/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä sitä, että mies ei osta mulle sitä lahjaa mitä toivon?? Siis, sanon kyllä suoraan mitä haluan niin ei jää mitään arvailujen varaan, mutta silti ostaa aina muuta 😂 Ja niille jotka haukkuu lellityksi, niin en ole! Ostan miehelle aina lahjat (tänäänkin, vaikken saanut häneltä mitään) ja oikeasti ne on aina lähes poikkeuksetta kalliita.. ollaan oltu yhdessä kohta neljä vuotta ja valehtelematta erilaisiin lahjoihin hänelle on mennyt nopeasti laskettuna suunnilleen puolitoista tonnia.. ja seuraavat 800€ menee ensi viikolla uuteen puhelimeen hänelle 🤔 Tykkään ostella lahjoja, joskus ilman mitään merkkipäivääkään, hän ei taas osaa ostaa mitään ja jos ostaa, niin se on koru, jota en käytä, koska en oikein tykkää koruista (ja senkin olen sanonut hänelle!).

Olen oppinut tosin, ettei kannata odottaa mitään häneltä, jotten pety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi