Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä autoksi?

Vierailija
14.02.2017 |

Täytyy olla dieseli farkku, hyvä ajettava ja luotettava. Hintaa saisi olla maksimissaan 8000€

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuolla hinnalla saa enää ehjää eikä luotettavaa diesel farmaria.

Kymppitonni lisää niin voit alkaa puhua hyvästä ja luotettavasta farmarista.

Miksi tyhjätaskut täällä aina kyselevät autoista? Menkää Ylilaudalle jos teillä ei ole tuon enempää rahaa käytössä. Siellä jonnet myy tuunauksiaan parilla tonnilla.

Vierailija
2/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuolla hinnalla saa enää ehjää eikä luotettavaa diesel farmaria.

Kymppitonni lisää niin voit alkaa puhua hyvästä ja luotettavasta farmarista.

Miksi tyhjätaskut täällä aina kyselevät autoista? Menkää Ylilaudalle jos teillä ei ole tuon enempää rahaa käytössä. Siellä jonnet myy tuunauksiaan parilla tonnilla.

Edellinen autoni maksoi 4000€ ja ajoin sillä yli 100tkm hyvin pienillä remonttikuluilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avensis

Vierailija
4/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

Vierailija
5/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avensis

Muuten kiinnostaisi, mutta en ole tykännyt Toyotalla ajamisesta. Onko 2.2 d-cat luja kone?

ap

Vierailija
6/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avensis

Muuten kiinnostaisi, mutta en ole tykännyt Toyotalla ajamisesta. Onko 2.2 d-cat luja kone?

ap

Ei, vaan oikein diisselisyöppö.

Vierailija
8/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avensis

Muuten kiinnostaisi, mutta en ole tykännyt Toyotalla ajamisesta. Onko 2.2 d-cat luja kone?

ap

Ei, vaan oikein diisselisyöppö.

Entä se kahden litran dieselkone? Saisihan siihen lisää tehoa ohjelmalla ja pienemmän kulutuksen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot dieselissä jottai 400e enemmän mutta kuluttaa kaupunki ajossa 3-5l vähemmän maantiellä ero on 1-3l

Vierailija
10/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Farkkumalli ei kyllä vaikuta verotukseen millään tavalla.

Voit muutoskatsastaa farmarin pakettiautoksi jolloin käyttövoimavero tippuu n.75% mutta se edellyttää takapenkkien poistoa ja niiden kiinnityspisteiden tuhoamista. Nykyään on myöskin esim. takamatkustajien airbagit poistettava asianmukaisesti. Eli mitään järkeä toimenpiteessä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisin itse manuaalivaihteista Golfia 1.9 Tdi moottorilla. Ne on aika lailla ikiliikkujia. Tässä esimerkki myynnissä olevasta yksilöstä:

https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8571920

Vierailija
12/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Farkkumalli ei kyllä vaikuta verotukseen millään tavalla.

Voit muutoskatsastaa farmarin pakettiautoksi jolloin käyttövoimavero tippuu n.75% mutta se edellyttää takapenkkien poistoa ja niiden kiinnityspisteiden tuhoamista. Nykyään on myöskin esim. takamatkustajien airbagit poistettava asianmukaisesti. Eli mitään järkeä toimenpiteessä ei ole.

Ei todellakaan tarvi tuhota mitään kiinnityspisteitä tai poistaa airbagejä. Käyttövoimaveron lisäksi putoaa vakuutusmaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselisin itse manuaalivaihteista Golfia 1.9 Tdi moottorilla. Ne on aika lailla ikiliikkujia. Tässä esimerkki myynnissä olevasta yksilöstä:

https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8571920

Vanhemmat ovat olleet, mutta onko noin uudet enää? Jos vagin laittaa niin sama ostaa skodana, jos budjetti ei riitä Audiin.

ap

Vierailija
14/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Farkkumalli ei kyllä vaikuta verotukseen millään tavalla.

Voit muutoskatsastaa farmarin pakettiautoksi jolloin käyttövoimavero tippuu n.75% mutta se edellyttää takapenkkien poistoa ja niiden kiinnityspisteiden tuhoamista. Nykyään on myöskin esim. takamatkustajien airbagit poistettava asianmukaisesti. Eli mitään järkeä toimenpiteessä ei ole.

Ei todellakaan tarvi tuhota mitään kiinnityspisteitä tai poistaa airbagejä. Käyttövoimaveron lisäksi putoaa vakuutusmaksu.

Peruspalveluministeri pakettiauton määritelmässä menee niin, että auton kantavuudesta on jäätävä istuinpaikkojen jälkeen(69kg/kpl) yli 50% jäljelle. Toisinsanoen, tavarankuljetuskapasiteetin on oltava matkustajakapasiteettia suurempi. Tähän kaatuu jo suurin osa automalleista mahdollisuuksineen, ilman että istumapaikkoja poistetaan.

90-luvun loppupuolen Opel Omega farmari suuremmalla dieselmoottorilla oli viimeinen mieleen tuleva, järkevä aihio pakettiautoksi. Siinä oli kantavuus yli 700kg.

Muutoksen toteuttamisohje on vaihdellut tiuhaan, jossakin välissä riitti, että takaselkänojia käännettiin alas ja ne lukittiin alas niin, että irroittaminen ei onnistu perustyökaluilla.

Jossakin välissä vaadittiin edellisen lisäksi istuinosan poistaminen ja niiden kiinnityspisteiden tuhoaminen. Myöskään tuo turvalaitteiden poistaminen ei ole täysin tuulesta temmattu sääntö. Ainakin itse olen sen nähnyt jossakin esitetyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipaikkainen Smart fortwo.

Vierailija
16/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Farkkumalli ei kyllä vaikuta verotukseen millään tavalla.

Voit muutoskatsastaa farmarin pakettiautoksi jolloin käyttövoimavero tippuu n.75% mutta se edellyttää takapenkkien poistoa ja niiden kiinnityspisteiden tuhoamista. Nykyään on myöskin esim. takamatkustajien airbagit poistettava asianmukaisesti. Eli mitään järkeä toimenpiteessä ei ole.

Ei todellakaan tarvi tuhota mitään kiinnityspisteitä tai poistaa airbagejä. Käyttövoimaveron lisäksi putoaa vakuutusmaksu.

Peruspalveluministeri pakettiauton määritelmässä menee niin, että auton kantavuudesta on jäätävä istuinpaikkojen jälkeen(69kg/kpl) yli 50% jäljelle. Toisinsanoen, tavarankuljetuskapasiteetin on oltava matkustajakapasiteettia suurempi. Tähän kaatuu jo suurin osa automalleista mahdollisuuksineen, ilman että istumapaikkoja poistetaan.

90-luvun loppupuolen Opel Omega farmari suuremmalla dieselmoottorilla oli viimeinen mieleen tuleva, järkevä aihio pakettiautoksi. Siinä oli kantavuus yli 700kg.

Muutoksen toteuttamisohje on vaihdellut tiuhaan, jossakin välissä riitti, että takaselkänojia käännettiin alas ja ne lukittiin alas niin, että irroittaminen ei onnistu perustyökaluilla.

Jossakin välissä vaadittiin edellisen lisäksi istuinosan poistaminen ja niiden kiinnityspisteiden tuhoaminen. Myöskään tuo turvalaitteiden poistaminen ei ole täysin tuulesta temmattu sääntö. Ainakin itse olen sen nähnyt jossakin esitetyn.

Peruspalveluministeri = Perussääntö... :)

Vierailija
17/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tulee kilometrejä? Henkilöautodieseleissähän on ihan järkyttävät verot!

25-30tkm. Verojen takia juuri farkkumalli.

Farkkumalli ei kyllä vaikuta verotukseen millään tavalla.

Voit muutoskatsastaa farmarin pakettiautoksi jolloin käyttövoimavero tippuu n.75% mutta se edellyttää takapenkkien poistoa ja niiden kiinnityspisteiden tuhoamista. Nykyään on myöskin esim. takamatkustajien airbagit poistettava asianmukaisesti. Eli mitään järkeä toimenpiteessä ei ole.

Ei todellakaan tarvi tuhota mitään kiinnityspisteitä tai poistaa airbagejä. Käyttövoimaveron lisäksi putoaa vakuutusmaksu.

Peruspalveluministeri pakettiauton määritelmässä menee niin, että auton kantavuudesta on jäätävä istuinpaikkojen jälkeen(69kg/kpl) yli 50% jäljelle. Toisinsanoen, tavarankuljetuskapasiteetin on oltava matkustajakapasiteettia suurempi. Tähän kaatuu jo suurin osa automalleista mahdollisuuksineen, ilman että istumapaikkoja poistetaan.

90-luvun loppupuolen Opel Omega farmari suuremmalla dieselmoottorilla oli viimeinen mieleen tuleva, järkevä aihio pakettiautoksi. Siinä oli kantavuus yli 700kg.

Muutoksen toteuttamisohje on vaihdellut tiuhaan, jossakin välissä riitti, että takaselkänojia käännettiin alas ja ne lukittiin alas niin, että irroittaminen ei onnistu perustyökaluilla.

Jossakin välissä vaadittiin edellisen lisäksi istuinosan poistaminen ja niiden kiinnityspisteiden tuhoaminen. Myöskään tuo turvalaitteiden poistaminen ei ole täysin tuulesta temmattu sääntö. Ainakin itse olen sen nähnyt jossakin esitetyn.

Takapenkki pois ja pyöristetty kantaiset pultit penkin kiinnistysrautoihin. Tällä tavalla muutetun farmarin sai viime kesänä muutoskatsastettua pakettiautoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme