Onko tänään ollut hyvä päivä?
Aurinko on paistanut, ja ainakin minut tuo valo on saanut paremmalle tuulelle! Onko sinulla ollut tänään hyvä päivä? Miksi, tai miksi ei? Äänestäkää! 😊
Kommentit (14)
No ei, olen ollut täällä av:lla. Verhot unohdin avata, niin en tiennyt säästä.
Ei. Alan yhä aktiivisemmin etsiä uutta työpaikkaa.
Oli siihen asti, kunnes kumppanini tuli kotiin.
Pari inhottavaa asiakasta pilasi sitten tämänkin työpäivän olemalla veemäisiä tietäen hyvin, että tietyt vastoinkäymiset eivät olleet lainkaan minun syytäni, enkä voinut tehdä mitään asioiden korjaamiseksi. Näkivät kuitenkin asiakseen olla ilkeitä..
Jospa sitä pian piristyisi, kun pääsee miehen kanssa illalliselle <3
Voi kyllä. Mies sai korjattua pojan viikonloppuna hajottaman ikkunan.
Ei. Pitkästä aikaa jotenkin niin kamalan väsynyt ja onneton olo :(
Koitin piristää itseäni masturboimalla ja suklaalla. Ei auta.
On! Heräsin seitsemältä kun mies tuli yövuorosta, toi kukkia ja suklaata. Pesin ikkunat, vaihdoin verhot ja kävin lenkillä, ihana sää. Herätin miehen yhden aikaan, maattiin sängyssä ja vaihdettiin viime päivien kuulumiset. Laitettiin yhdessä vähän tavallista parempaa ruokaa ja ollaan puuhailtu omiamme. Kohta leffa ja herkkuja. Ihana vapaapäivä, taas jaksaa töissä :)
On ollut kiva päivä. Mies teki aamupalan, selkää ei särkenyt ja saatiin kotona paikkoja vähän järjestykseen. Käytiin kävelyllä, vaikka se jäi suunniteltua lyhkäsemmäksi selän väsymisen takia.
Ensimmäinen kerta viikkoihin, kun päivä ei alkanut särkylääkkeillä. Eiköhän tämä tästä.
Kyllä on. Jumala siunasi appelsiinini ja sain ison lasillisen appelsiinimehua. <3
Ihan jees. Pieniä vastoinkäymisiä, mutta ei mitään isoa. Vika on omassa päässä, kun annan niiden ärsyttää. Ilma on ollut mukava ja olen terve. Siinä on hyvät perusta hyvälle päivälle.