Nainen, olisiko sinulle ok jos miehesi laitattaisi itselleen rastat, kasvattaisi hiuksensa alaselkään asti tai värjäisi hiuksensa oranssin väriseksi?
Tuli vaan mieleen siitä kun miehen tulisi aina tykätä naisensa hiustyylin muutoksesta. Kelpaisiko teillekin se että miehenne muuttaisi hiustyyliään juuri sellaiseksi kuin hän itse haluaa, esimerkiksi oranssiksi tai ottaisi permanentin.
Kommentit (15)
Kyllä, tuollainen olisi varmaan ihan hyvän näköinen!
Jättäisin siinä tapauksessa jos leikkaisi itselleen ananastukan.
hiukset ovat sivuseikka.
tehköön mitä haluaa.
on komea joka tapauksessa.
On ok, jos mies itse viihtyy uuden päänsä kanssa, olkoon se vaikka kalju, joka tulee tilaamatta.
Olisi ok. Mies päättää ihan itse omasta ulkonäöstään ja niin minäkin omastani. Käytännössä meillä toisen mielipidettä kuitenkin kuunnellaan. Kävin itse eilen kampaajalla ja koska mies ei tykkää ihan lyhyistä hiuksista naisilla niin kysyin kampaajaltani, keksiikö hän sellaisen mallin joka täyttää minun tarpeeni (kestää pesun lähes päivittäin, helppo laittaa suihkunjälkeen, ei edellytä leikkaamista 3-4 viikon välein) JA on kuitenkin puolipitkä ja naisellinen. Onneksi keksi. Hiirenhäntää en olisi ruvennut kuitenkaan pitämään vain siksi, että miehen mielestä naisella pitäisi olla pitkät hiukset.
Itse puolestani ehdotan toisinaan miehelle uusien vaatteiden hankkimista ja joudun muistuttamaan parturissa käynnistäkin.
Olisi tietysti. Mulla on ollut parikin pitkätukkaista miestä ja rastapäisen olisin aina halunnut. Shokkivärit ja kiharat on myös tosi jees. Mutta vaikka en tykkäiskään noista, se olis silti ok.
Oma on päänsä, tehköön mitä lystää
En nyt siitä erityisemmin pitäisi, mutta omapa on päänsä.
Toi pitkätukkaisuushan olisi ihana.
Oma päänsä. Mutta saattaisin minä hiukan ihmetellä, että nytkös se viidenkympin villitys alkoi. Täytti nimittäin äskettän 50 :D
Mies on tähän asti saanut itse valita, millaisissa hiuksissa viihtyy. Rastat, pitkät hiukset, värjätyt tai kalju - kaikki käy minulle.
Jos sinä sait tähän aloitukseen kimmokkeen toisesta ketjusta, jossa nainen oli leikkauttanut hiuksensa polkkamalliin eli ne olivat lyhentyneet noin 15 senttiä, niin ovatko mainitsemasi muutokset todella ihan samanvertaisia keskenään?
Pakko myöntää ettei olisi ok. Siisti ukonäkö on kuitenkin sen verran tärkeä etten rastoja varsinkaan kestäisi katsoa. Oranssiksi värjätyt hiukset tuskin myöskään näyttäisivät siistiltä tai edes kivoilta. Pitkät hiuksetkaan eivät oikein sytytä.
Tällä hetkellä en seurustele mutta tuskin kyllä kiinnostuisinkaan kenestäkään sen tyylisestä jonka mieleen tulisi hankkia rastat yht äkkiä.
Olisi ok. Jos leikkaisi siilitukan, olisi siinä vähän nieleksimistä, mutta oma on päänsä. Yleensä kuuntelemme tosin toistemme mielipiteitä, mutta jos tulisi joku friikahdus niin mitäpä siitä.
Aika siistit vaihtohdot. Haluan ehdottomasti nähdä nuo mieheni päässä. Mut hän saa pitää sellaista tukkaa kuin haluaa.
Olisi ok